اخبار داغ

روستای جمی قول حفر چاه عمیق را از مسئولان خراسان شمالی گرفت

روستای جمی قول حفر چاه عمیق را از مسئولان خراسان شمالی گرفت
عضو شورای روستای جمی گفت: به دنبال تجمع جمعی از اهالی روستای جمی از توابع شهرستان بجنورد در مقابل استانداری در اعتراض نسبت به نبود آب شرب در روستا مسئولان ذی ربط قول حفر یک چاه عمیق در این روستا را دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، روحانی، عضو شورای روستای جمی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره تجمع جمعی از اهالی روستای جمی از توابع شهرستان بجنورد در محل استانداری خراسان شمالی در صبح امروز اظهار کرد: روستای جمی با  470 خانوار سال ها است که با بحران خشکسالی و نبود منابع آبی دست و پنجه نرم می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

روحانی تصریح کرد: یک حلقه چاه آب این روستا به علت خشکسالی خشک شده است و یک حلقه چاه آب دیگر در این روستا حفر شد که به آب نرسید.

,

وی افزود: تاکنون آب شرب انسانی و دامی این روستا با دو تانکر سیار آب از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان بجنورد تامین شده اما پاسخگوی نیاز آبی این روستا نبوده است.

,

وی گفت: جمعی از اهالی این روستا امروز برای بیان اعتراض خود درباره این موضوع و رسیدگی مسئولان به حل این مشکل به محل استانداری رفتند که توانستند این دغدغه خود را به گوش مسئولان استانداری برسانند.

,

این عضو شورای روستای جمی افزود: پس از صحبت انجام شده،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیر کل آب منطقه ای استان، فرماندار و مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان بجنورد به این روستا آمدند و از نزدیک وضعیت روستا را ارزیابی کردند.

,

روحانی اعلام کرد: آنان حفر یک چاه عمیق در این روستا همچنین ارسال آب با سه تانکر جدید آبرسانی به این روستا را قول دادند.

,

به گزارش عصر اترک، امروز صبح، یک جوان 35 ساله متاهل از اهالی این روستا به علت نبود آب شرب در این روستا با یک دستگاه تراکتور به چناران شهر می رود تا آب برای روستا بیاورد که در مسیر رفت این تراکتور واژگون و این جوان مصدوم و به بیمارستان اعزام می شود اما  پس از چند ساعت فوت می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه