اخبار داغ

از ابتدای ماه محرم تاکنون؛

ورود 11هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه به کشور/ سیستان و بلوچستان تنها دروازه دسترسی زائران پاکستانی به کربلای معلی

ورود 11هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه به کشور/ سیستان و بلوچستان تنها دروازه دسترسی زائران پاکستانی به کربلای معلی
دبیر ستاد اربعین سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای محرم امسال تاکنون 11 هزار نفر از مرز میرجاوه وارد استان شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از عصرهامون، حجت الاسلام هاشم رعنایی عصر امروز در نشست خری با اصحاب رسانه، افزود: چند سالی است که در سیستان و بلوچستان، میزبان زائران  پاکستانی امام حسین(ع) هستیم، این زائران با ویزای دارای اعتبار دو ماه، از ایران عبور کرده و وارد کشور عراق می شوند.
وی با اشاره به این مطلب که سیستان و بلوچستان دروزه ورود زائران پاکستانی امام حسین(ع) است، ادامه داد: از ابتدای محرم تاکنون 11هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه وارد ایران شده که از این تعداد 4هزار نفر طی امروز وارد کشور شده اند و تا ساعاتی دیگر وارد زائر سرای امام رضا(ع) می شوند.
وی بیان کرد: خدمت رسانی به زائران پاکستانی، توسط ستاد مردمی اربعین انجام و همه اقدامات اعضاء ستاد اربعین در این بخش اجرا می شود.
این مسئول گفت: در راستای جمع آوری نذورات مردمی و ثبت نام خادمین،18مسجد در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان تعیین شده است.
وی با اشاره به این مطلب که مصوبات ستاد اربعین در استانداری و فرمانداری در حال پیگیری است، خاطر نشان کرد: سال گذشته 53هزار زائر پاکستانی وارد کشور شده اند و امسال پیش بینی می شود این رقم با 30درصد رشد، به 70هزار نفر برسد.
وی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران پاکستانی، دو هزار متر به فضای اسکان زائران در زائرسرای امام رضا(ع) افزوده شده است.
حجت الاسلام رعنایی، بیان کرد: اعزام مبلغ خانم و آقا، انجام سخنرانی و مداحی و اجرای تعزیه، غرفه کودک، کفاشی، آرایشگری، ماساژور، خیاطی و غیره از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای خدمت رسانی به زائران پاکستانی در زائرسرای امام رضا(ع) می باشد.
 
انتهای پیام//

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
, ،,
,
,
, ،,
,
, ،,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه