اخبار داغ

سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان؛

سعی می‌کنم خودی و غیرخودی نداشته باشم/ دانشگاه فرهنگیان متعلق به همه دانشگاهیان است

سعی می‌کنم خودی و غیرخودی نداشته باشم/ دانشگاه فرهنگیان متعلق به همه دانشگاهیان است
خدیوی گفت: دانشگاه متعلق به همه دانشگاهیان است و سعی خواهیم کرد در این مجموعه خودی و غیر خودی نداشته باشیم و از تمام ظرفیت برای بالندگی سیستم استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج، اسدالله خدیوی ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: آموزش و پرورش هویت و منش سازی می‌کند و آثارش بسیار بلندمدت است، انسان هم عامل و هم هدف توسعه می‌باشد.

وی ادامه داد: اگر آموزش و پرورش بخواهد توسعه یافته باشد دانشگاه فرهنگیان باید توسعه یابد، تنها راه انسان توسعه یافته نیز بها به آموزش و پرورش می‌باشد.

سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان با اشاره به فراهم کردن مسیر تحصیل برای همگان عنوان کرد: اگر یک روستازاده بر صندلی مدرسه بنشیند یک روستازاده دانشمند می‌شود، دانشگاه فرهنگیان باید در دانشجو معلمان هویت سازی کند تا معلم دیندار،مکتبی، انقلابی و اخلاقمدار پرورش دهد.

وی افزود: مهمترین اواویتم در دانشگاه فرهنگیان بهبود کیفیت زندگی اساتید و دانشجویان است که لازمه آن توجه به کرامت و منزلت انسانی می‌باشد.

خدیوی با بیان اینکه رعایت عدالت و انصاف از دیگر اهداف ماست، گفت: دانشگاه متعلق به همه دانشگاهیان است و سعی خواهیم کرد در این مجموعه خودی و غیر خودی نداشته باشیم و از تمام ظرفیت برای بالندگی سیستم استفاده کنیم.

وی اذعان داشت: سعی خواهم کرد مدیریت خادمیت را اجرا کنم نه مدیریت عاملیت، مدیر نباید عامل باشد بلکه باید خدمت‌گذار به جمع باشد زیرا همه ما در این مجموعه هم سرنوشت هستیم.

این مقام مسئول رسیدگی به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی را اولویت کاری دانست و تاکید کرد: معتقدم اگر صدنفر برای بهبود یک گام بردارد بهتر از آن است که صد گام توسط یک نفر برداشته شود.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه