اخبار داغ

ابتکار در شهرکرد

مدیریت دولتی طی چهار سال آینده هشت سال جوان‌تر می‌شود

مدیریت دولتی طی چهار سال آینده هشت سال جوان‌تر می‌شود
معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: باید طی چهار سال آینده ۳۰ درصد از پست‌های دولتی به بانوان سپرده شود و لازم از مدیریت دولتی هشت سال جوان‌تر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت خاصی که به علت جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه در کشور ایجاد شده اظهار کرد: دولت باید برای کارایی طرح‌هایش تلاش کند و اجازه ندهد کارآمدی دولت به چالش کشیده شود.

ابتکار ایجاد امید در بین مردم را منوط بر کار و تلاش دولت عنوان و بیان داشت: عدالت یکی ظرفیت‌ها و فرصت‌هاست و این عدالت جنبه‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد.

معاون رئیس جمهور در انور بانوان و خانواده خاطرنشان کرد: طرح مهارت‌افزایی زنان مدت‌هاست دنبال می‌شود.

وی افزود: لازم است فعالیت‌ها و ثرمایه‌گذاری‌ها در صنعت‌ و گردشگری مورد توجه قرار گیرد، چون در شرایط فعلی صنعت گردشگری یک فرصت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده عدالت جنسیتی را یکی دیگر از شاخه‌های عدالت دانست و تاکید کرد: خداوند در قرآن با نگاهی متعالی به خلقت زن و مردم توجه داشته است.

ابتکار با اشاره به سیاست‌های قانون اشاسی و سیاست‌های ابلاغی از سوی رهبر معطزم انقلاب در خصوص قرارگیری زنان و مردان در کنار هم ادامه داد: دولت برای رعایت این عدالت و اجرای این سیاست‌ها برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده است.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: ارائه آمار تفکیک به جنس از سوی دستگاه‌های اجرای در جذب زنان یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در دولت است.

وی اضافه کرد: باید طی چهار سال آینده ۳۰ درصد از پست‌های دولتی به بانوان سپرده شود و لازم از مدیریت دولتی هشت سال جوان‌تر شود.

ابتکار بیان داشت: حدود ۴ میلیون زن سرپرست خانواره در ایران زندگی می‌کنند و برنامه‌ریزی‌ها در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی برای این افراد است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه