اخبار داغ

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ماهنشان خبر داد

آسفالت ریزی معابر 16 روستای شهرستان ماهنشان توسط بنیاد مسکن و مشارکت دهیاران

آسفالت ریزی معابر 16 روستای شهرستان ماهنشان توسط بنیاد مسکن و مشارکت دهیاران
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ماهنشان از آسفالت ریزی معابر 16 روستای شهرستان ماهنشان توسط بنیاد مسکن و مشارکت دهیاران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در سال جاری بیش از  95 هزار متر مربع از معابر 16 روستاهای ماهنشان از محل اعتبارات قیر رایگانو با مشارکت دهیاران آسفالت ریزی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: برای آسفالت این روستاها بیش از  2 و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

,

وی با بیان اینکه، بنیاد مسکن در سال های اخیر با اجرای طرح هادی و بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی، برای رفع محرومیت از چهره روستاهای این شهرستان خدمات شایسته ارائه کرده، ادامه داد: این نهاد انقلابی در توسعه و آبادانی روستاهای استان منشا خیر و برکت زیادی بوده و موجب تحول عظیم و افزایش رضایتمندی اهالی روستاها را در برداشته است.

,

 خدایی با اشاره به اینکه، توجه به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی یکی از اولویت های مهم این نهاد انقلابی است، بیان کرد: این موضوع  با هدف احداث مسکن مقاوم، تامین مسکن متناسب با نیاز روستاییان، حفظ هویت و سیمای عمومی روستاها و تطبیق کالبد مسکن روستایی با زندگی امروزی پیگیری و دنبال می شود.

,

مدیر بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی  را درپیشگیری از حوادث موثر دانست و افزود: تاکنون بیش از  ۴ هزار و 380  واحد مسکونی روستایی در شهرستان ماهنشان(54 درصد از واحدهای مسکونی ) مقاوم‌سازی شده  است.

,

وی به صدور سند مالکیت‌ واحدهای مسکونی روستایی در راستای افزایش انگیزه جهت پایداری سکونت در روستا، بهره‌گیری مناسب تر روستاییان از خدمات جهت سرمایه‌گذاری و ... ، با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 5 هزار و 700  فقره سند مالکیت ویژه اماکن و واحدهای مسکونی روستایی در این شهرستان صادر شده است که این امر هویت بخشی به مالکیت خصوصی، کاهش مشکلات مربوط به اراضی و بهبود کیفیت مسکن روستایی را به دنبال داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه