اخبار داغ

استاندار مازندران:

باید واقع‌بینانه و کارگشایانه در صحنه باشیم/برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب باشکوه‌تر از هر سال

باید واقع‌بینانه و کارگشایانه در صحنه باشیم/برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب باشکوه‌تر از هر سال
استاندار مازندران بر بیان دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی برای مردم بویژه نسل جوان از سوی مدیران تاکید کرد و گفت: زمان، زمان همدلی و هم افزایی است و باید واقع بینانه و کارگشایانه در صحنه باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد اسلامی شنبه شب در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به این که امروز همه ما تکلیف مضاعفی را بردوش داریم و باید خدمت بی منت را در دستور کار خود قرار دهیم، افزود: ما وارث خون شهدا هستیم و باید با صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی، این ودیعه الهی را به آیندگان بسپاریم.

وی با بیان اینکه برخی چنین القا می کنند که وجود دشمن یک مساله ذهنی و خودساخته است، خاطرنشان کرد: باید آگاه باشیم که طرح فشار از بیرون و گسست از درون برای از هم گسستن نظام جمهوری اسلامی که از دهه 70 در دستور کار دشمن قرار داشته، هم چنان پابرجاست.

اسلامی با بیان این که استکبار جهانی سپس با طرح صلح خاورمیانه و بیان این مساله که صلح خاورمیانه از خاورمیانه بزرگ می گذرد در پی اجرای توطئه خود برآمد، گفت: آنان به این رسیدند که با اجرای این نقشه، کشورهای منطقه را تجزیه و فرمان پذیر کنند و برای اسراییل حاشیه امن ایجاد نمایند و برای تحقق این توطئه گروه های تروریستی چون داعش را سازماندهی کردند که با شکل گیری جبهه مقاومت از اجرای نقشه خود بازماندند.

وی با بیان این که دشمن نهایتا در تلاش برای گسترش جنگ اقتصادی و ایجاد ابرتورم و قراردادن مردم در مقابل نظام است، اظهار داشت: دشمن با جنگ روانی و عملیات فریب در پی آسیب زدن به ذهن و روان مردم است.

استاندار مازندران افزود: امروز حفاظت از مردم و روحیه و اعتماد مردم با اقدامات کارگشایانه وظیفه اصلی همه است.

این مسئول با اشاره به این که فهرستی از اقدامات و فعالیت ها را در روستاهای استان آغاز کرده ایم، ادامه داد: طی 3 ماه اخیر بالغ بر 167 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای تقویت و رونق تولید و اشتغال روستایی در مازندران پرداخت شده است.

اسلامی بر بیان دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی برای مردم بویژه نسل جوان از سوی مدیران تاکید کرد و یادآور شد: زمان، زمان همدلی و هم افزایی است و باید واقع بینانه و کارگشایانه در صحنه باشیم.

وی با بیان این که مساعدت، همراهی کردن، رفع موانع و کارگشایی از امور مردم، نیازمند همدلی و روحیه انقلابی است، عنوان کرد: تحریم، موریانه ای برای تخریب اعتماد مردم و حذف کانال های رسمی مبادلات برای ایجاد فساد با درانداختن مبادلات اقتصادی و تجاری به کانال های غیر رسمی است که از سوی دشمنان دنبال می شود.

استاندار مازندران با بیان این که باید همدلی، هوشیاری و آگاهی خود را در برابر توطئه های دشمنان تقویت نماییم، گفت: جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در سایه همدلی، هوشیاری و آگاهی و حضور حماسی ملت ایران، با شکوه تر از هرسال برگزار می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه