اخبار داغ

با حضور مدیران و مسئولان اجرایی ادارات؛

برگزاری اردوی جهادی در قالب "میز خدمت" در مناطق محروم سیستان وبلوچستان/ اجرای برنامه در ۱۹ شهر استان

برگزاری اردوی جهادی در قالب "میز خدمت" در مناطق محروم سیستان وبلوچستان/ اجرای برنامه در ۱۹ شهر استان
مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از برگزاری اردوی جهادی در قالب "میز خدمت" در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: در این برنامه 100 مدیر و مسئول اجرایی ادارات به بررسی و رفع مشکلات مردم می پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود پناهی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در خصوص برگزاری میز خدمت در سراسر استان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور در قالب رزمایش خدمت رسانی و با هدف ارائه خدمت بی‌منت، پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی و پاسخگویی مسئولان به این مطالبات "میزخدمت"  در مناطق حاشیه‌نشین و روستایی تشکیل می شود.
وی گفت: این برنامه در 19 شهرستان استان برگزار می شود که در آن گروه های جهادی در دو بخش مشاوره های پزشکی و ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی  و همچنین در بخش های آب ، برق، روشنایی و مخابرات توسط وزارت نیرو اقدام به ارائه خدمت در مناطق محروم می کنند.
این مسئول افزود: در مرکز استان برنامه "میزخدمت" در حاشیه شهر زاهدان مسجد امام حسین(ع) با حضور 20 نفر از مدیران و مسئولان اجرایی و در 19 شهرستان دیگر نیز با حضور  78 نفر از مسئولان مربوطه برگزار می شود.
مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه سلمان استان ادامه داد: این برنامه را خارج از محیط اداری، بسیج کارمندان در قالب اردوهای جهادی بسیج کارمندی ابداع کرد که این اردوها با حضور مدیران و مسئولان دولتی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار انجام می شود.
وی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: بسیج کارمندان با تحقیقات و بررسی هایی که از قبل داشته است، می داند که کدام مناطق با چه مشکلاتی مواجه است که بر اساس آن، مسئول مربوطه را برای رسیدگی به مشکلات مردم در اردوی جهادی همراه خود می کند که این اقدام باعث رضایت مردم و همچنین حرکت بزرگی در مرتفع شدن مشکلات آنان است.
پناهی در ادامه خدمت به مردم را بالاترین عبادت به درگاه خدا دانست و گفت: مردم ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و مسئولین در تمام سطوح باید پاسخگوی آنها باشند؛ در این راستا در قالب این خدمت، معضلات مناطق محروم و حاشیه ای شناسنایی و توسط بسیج کارمندان پشتیبانی می شود.
به گزارش عصرهامون برنامه "میز خدمت، خدمت بی‌منت" توسط قشر بسیج کارمندان تاکنون با حضور تعدادی از مدیران برای پیگیری مشکلات مردم در حاشیه شهر زاهدان در شهرک‌های جهاد، برق و دامداران با هماهنگی مجموعه سپاه زاهدان، سازمان بسیج سازندگی و معاونت بسیج مساجد و محلات اجرا شده است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
, 20 , 78 ,
,
,
,
, ،,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه