اخبار داغ

در راستای برگزاری باشکوه رزمایش؛

فرمانده سپاه شهداء از اقشار مختلف بسیجیان و دست اندرکاران رزمایش خدمت تقدیر کرد

فرمانده سپاه شهداء از اقشار مختلف بسیجیان و دست اندرکاران رزمایش خدمت تقدیر کرد
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با صدور پیامی از بسیجیان، دست اندرکاران، مسئولان استان و رسانه ها در راستای برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج تقدیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، متن پیام سردار حبیب شهسواری به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

حضور حماسی بسیجیان بصیر و ولایتمدار آذربایجان غربی در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) ۲ بار دیگر صحنه های تاریخی و ماندگار اعزام نیروهای مردمی در دوران دفاع مقدس را در اذهان عموم تداعی کرد.

,

این حضور در حال جلوه گر گشت که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هجمه های همه جانبه جبهه کفر و نفاق برای جداسازی قشر جوان از بدنه این انقلاب مردمی بر کسی پوشیده نیست.

,

امروز اقشار مختلف بسیج به صلابت و عزت شعار هیهات منا الذله سرور و سالار شهیدان افزودند و اتجاد و انسجام خود را بر فراز قله آزادگی و عزت جاودانه ساختند.

,

اینجانب ضمن تقدیر از تمام بسیجیان عضو گردان‌های بیت المقدس و همچنین اعضای خدوم گروه‌های جهادی در تمام عرصه های تعریف شده، مراتب قدردانی خود را از مدیران محترم ادارات دولتی، فرماندهان معزز نیروهای نظامی و انتظامی، اصحاب محترم رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری و شنیداری و نیز مسئولین و دست اندرکاران دخیل در روند برگزاری رزمایش بالاخص نماینده محترم و معزز ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه گرانقدر ارومیه تقدیم می دارم.

,

امید آن دارم که چنین حضورهای باصلابت و عزتمندانه موجب غنای اجتماعی و ارتقای روح امید و شادابی در میان اقشار مختلف مردم گردد.

,

سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه