اخبار داغ

احکام قضایی ۱۲ متهم باند ارتشاء در گمرک بندر بوشهر صادر شد

احکام  قضایی ۱۲ متهم  باند ارتشاء در گمرک بندر بوشهر صادر شد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به روند پرونده ۱۲ متهم شبکه رشا و ارتشاء مربوط به گمرک بوشهر خاطرنشان کرد: این پرونده در مرحله تجدید نظر خواهی در شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان بوشهر رسیدگی و حکم قطعی تجدید نظر خواهی صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل سپاس؛ علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی اظهار داشت: براساس این احکام مجرم ردیف اول به پنج سال حبس، 74 ضربه شلاق، جزای نقدی معادل مال ماخوذه و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با اشاره به روند پرونده  ۱۲ متهم شبکه رشا و ارتشاء مربوط به گمرک بوشهر خاطرنشان کرد: این پرونده در مرحله تجدید نظر خواهی در شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان بوشهر رسیدگی و حکم قطعی تجدید نظر خواهی صادر شد.

,

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه متهم ردیف اول این پرونده اتهام اخذ رشوه به مبلغ یک‌میلیارد و 318 میلیون تومان بود تصریح کرد: متهم ردیف اول به 5 سال حبس، 74 ضربه شلاق، جزای نقدی معادل مال مأخوذه و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

,

وی اتهام متهم دوم پرونده را اخذ رشوه به مبلغ یک میلیارد و ۵۰ تومان بیان کرد و افزود: این متهم به تحمل سه سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و جزای نقدی معادل مال مأخوذه و انفصال از خدمات دولتی به مدت سه سال محکوم شد.

,

رئیس کل دادگستری استان بوشهریادآور شد: در زمان حاضر یکی از مسائل مهم کشور قاچاق کالا وارز است که با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب دستگاه قضایی قاطعانه با این مسائل برخورد می کند.

,

وی با اشاره به متلاشی شدن شبکه رشا و ارتشاء در گمرک بوشهر خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده  12 متهم شبکه رشا و  ارتشاء در دستور کار قرار گرفت و در مرحله تجدید نظر خواهی در شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان بوشهر رسیدگی و حکم قطعی تجدید نظر خواهی صادر شد.

,

جمادی گفت: با توجه به محتویات پرونده و با نظر به عمده دفاعیات متهمان و وکلای آنان، دادگاه دادنامه تجدید نظر خواسته را منطبق با موازین قانونی دانسته و ایراد و اعتراضی که موجب نقض آن را فراهم کند از ناحیه تجدید نظرخواهان بعمل نیامده و به رأی صادره از حیث صحت مبانی استدلال و رعایت تشریفات آئین دادرسی نیز اشکالی که موجب نقض یا بی اعتباری رأی باشد وجود ندارد و در نهایت رای قطعی صادر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه