اخبار داغ

کسر حقوق کارکنان شرکت وابسته به اداره بندر به بهانه تحریم/ تهدید اخراج توسط مدیران شرکت

کسر حقوق کارکنان شرکت وابسته به اداره بندر به بهانه تحریم/ تهدید اخراج توسط مدیران شرکت
کارکنان این شرکت که بیش از یک میلیون تومان از حقوقشان کسر شده است کاهش کارانه و کاهش حق الزحمه روزهای تعطیل نیز در پی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در روزهای گذشته یکی از شرکت های وابسته به سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر بعداز چند روز تاخیر در پرداخت حقوق و مزایا کارکنان کسری در پرداختی اعمال کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این شرکت که در سالهای گذشته و در آستانه ماه محرم و ماه مبارک رمضان نیز کسری حقوق بیش از یک میلیون تومان کارکنان را اعمال کرده بود که با مخالفت کارکنان مواجهه شد اما هیچ گونه تغییری در پرداختی نداشت.

,

کارکنان این شرکت که بیش از یک میلیون تومان از حقوقشان کسر شده است کاهش کارانه و کاهش حق الزحمه روزهای تعطیل نیز در پی داشته است، کارکنان در اعتراضی کاملا منصفانه مدعی مطالبات خود شدند که یکی از مدیران شرکت دلیل این کسری را اعمال تحریم های جدید علیه کشور مطرح کرده است.

,

تحریم های جدید که همچنان اعمال نشده است اما برخی از مدیران شرکت های وابسته به دولت و نیمه خصوصی تحریم ها را بر کارکنان و اقتصاد داخلی اعمال کرده اند.

,

لازم به ذکر است یکی دیگر از مدیران این شرکت در واکنش کارکنان اعلام کرده اند اگر کسر حقوق مشکلات تحریم ها را رفع نکند مجبور به اخراج نیروها هستیم.

,

حال باید منتظر ماند و دید که مسئولین اداره بندر و استاندار بوشهر جهت جلوگیری در اقدامات بدون ریشه چه اقدامی خواهند کرد.

,

مستندات این کسر حقوق نزد پایگاه خبری تحلیلی سپاس موجود است و در صورت تکذیب خبر منتشر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه