اخبار داغ

سردشت رتبه برتر طرح همیار مشاوران آذربایجان غربی را کسب کرد

سردشت رتبه برتر طرح همیار مشاوران آذربایجان غربی را کسب کرد
مدیر آموزش و پرورش سردشت گفت: دانش آموزان همیار مشاور سردشت در سه بخش ابتکار و خلاقیت، گفتمان های مشاوره ای، و داستان نویسی رتبه های برتر نخستین اردوی آموزشی توجیهی آذربایجان غربی را به خود اختصاص دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  یوسف حسن پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، افزود: ۱۰ دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه اول شهرستان در طرح همیار مشاوران استان که به مدت دو روز در اردوگاه فرهنگی تربیت معلم ارومیه برگزار شد شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیر آموزش و پرورش سردشت گفت: این مسابقه طبق آیین نامه اردوی توجیهی آموزش همیار مشاوران برای نخستین بار در استان برگزار شد و شرکت کنندگان در ۶ آیتم گفتمان های دینی و مشاوره ای، بهداشت و محیط، ابتکار و خلاقیت، عبادت، نظم و انضباط گروهی، و شور و نشاط به رقابت پرداختند.

,

وی با اشاره به اینکه همیار مشاوران در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش مهمی را ایفا می کنند، تصریح کرد: همیار مشاوران طی ۸ جلسه از اول مهرماه تا ۳۱ خرداد آموزش مهارت های زندگی در مدارس را با هدف شناسایی، ارجاع و تشخیص دانش آموزان مشکل دار در خانواده و مشکوک به خودکشی و غیره فرامی گیرند.

,

حسن پور اضافه کرد: تعداد همیار مشاوران سطح شهرستان سردشت ۵۱۰ دانش اموز در مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم هستند.

,

وی افزود: سرپرست این تیم را “داود خضری” و “فاطمه احمدی” از مشاوران مدیریت آموزش و پرورش سردشت بر عهده داشتند.

,

وی خاطر نشان کرد: همیار مشاوران همچنین در ۳ کارگاه آموزشی ۴۰ دقیقه ای با محوریت تجربه ها و محدودیت ها و موانع همیار مشاوران در مدارس، فرصت ها و تبادل تجربیات، جنگ شب با موضوع آداب و رسوم بومی محلی، بازیهای ستنی، طنز و نمایش، سرود محلی، ضرب و دف نوازی شرکت کردند.

,

بر اساس این گزارش ، ۳۰۰ دانش اموز دختر و پسر از ۲۴ منطقه استان در مسابقات طرح همیار مشاوران شرکت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه