اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

عزاداری سید و سالار شهیدان، مصداق تعظیم شعائر الهی است/ ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) تجلی عظمت اسلام و شیعه در دنیا است

عزاداری سید و سالار شهیدان، مصداق تعظیم شعائر الهی است/ ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) تجلی عظمت اسلام و شیعه در دنیا است
امام جمعه میاندوآب گفت: عزاداری از نمونه های تعظیم شعائر دینی است و باید در ایام محرم هر کس به وظیفه فردی و اجتماعی خویش عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جمع مسئولان هیئت های مذهبی میاندوآب اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا مراسمات عزاداری و تجمع لبیک یا حسین(ع) با نظم و با شور بیشتری برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، افزود: عشق حسین در دل های ما جاری بوده و شور حسینی همواره در میان مردم ما بوده است و همه ما از کودکی در هیئت های عزاداری حضور داشته و با آن مانوس هستیم.

,

وی گفت: برپایی مجالس عزای امام حسین(ع) راهی برای یاری رساندن و زنده‌ نگهداشتن نام اهل بیت(ع( و کسانی که در راه برپایی عزای امام حسین(ع)و یارانش قدم بر می دارند، از اجر و ثواب برخوردارند.

,

حسن زاده با بیان اینکه امروز در گوشه گوشه دنیا، در ایام محرم مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان را شاهد هستیم، تصریح کرد: محبت، عشق و شور حسینی عالم گیر شده است و این را همه ساله به وضوح مشاهده می کنیم که روز به روز گسترده تر می شود.

,

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر جذب جوانان به سمت هیئت ها و مساجد در ایام محرم، اظهار کرد: هر یک از ما وظیفه داریم تا جوانان را به سمت هیئت ها و مساجد جذب کرده و مانع از طرد شدن آنها شویم.

,

وی در ادامه با تاکید بر تعظیم و گسترش شعائر دینی، افزود: عزاداری از نمونه های تعظیم شعائر دینی است و باید در ایام محرم هر کس به وظیفه فردی و اجتماعی خویش عمل کرده و دستجات عزاداری که راهی برای تعظیم شعائر را برپا داریم.

,

حسن زاده در پایان با بیان اینکه هیئت ها به فضاسازی فرهنگی در محلات و مناطق توجه داشته باشند، گفت: ایام عزاداری سید و سالار شهیدان؛ تجلی عظمت اسلام و شیعه در دنیا است و باید این نماد را گسترش دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه