اخبار داغ

همزمان با ششم محرم؛

شهر کرمان میزبان ۹ شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم می شود

شهر کرمان میزبان ۹ شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم می شود
مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان گفت: امروز ۲۵ شهریور ماه ساعت ۹ تا ۹:۳۰ آسمان شهر کرمان شاهد حضور ۹ شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم است که هر کدام از ان ها در مکان های مختلفی به خاک سپرده می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا حسنی سعدی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان از ورود ۱۰ شهید به استان کرمان خبرداد و اظهار کرد: امروز ۲۵ شهریور ماه ساعت ۹ تا ۹:۳۰ آسمان شهر کرمان شاهد حضور ۱۰ شهید خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان افزود: ۹ شهید از این شهدا، شهید گمنام هستند و یکی از آن ها شهید مدافع حرم است که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به مقام والای شهادت نائل گردیده است.

,

حسنی سعدی تصریح کرد: همه این شهدا بعد از ورود به فرودگاه کرمان به صورت موتوری به سمت معراج شهدا تشییع می شوند و امشب جهت وداع بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله میهمان مردم کرمان خواهند بود.

,

وی ادامه داد: شهدا فردا ساعت ۸ صبح بعد از قرائت زیارت عاشورا از حسینیه ثارالله به سمت میدان عاشورا تشییع می شوند که در ادامه مراسم دو نفر از این شهدا در سپاه ثارالله خاکسپاری می شوند و دو نفر دیگر هم جهت خاکسپاری در شهرستان بهرمان از توابع رفسنجان به آن جا منتقل می شوند.

,

مدیر کل بنیاد شهید استان کرمان گفت: ۵ شهید گمنام دیگر که برای شناسایی به کرمان آمده بودند بعد از مراسم به تهران منتقل می شوند و شهید مدافع حرم نیز فردا در شهر کرمان تشییع و در گلزار شهدای شهر به خاک سپرده می شود.

,

حسنی سعدی در ادامه با بیان هویت شهید مدافع حرم عنوان کرد: محمدعلی محمدی شهید مدافع حرم ماست که صاحبت یک فرزند یک سال و نیم است و برادر خانم ایشان نیز به نام محمد علی حسینی نیز قبل تر به عنوان شهید مدافع حرم در گلزار شهدای شهر دفن شده است.

,

وی در پایان مطرح کرد: لذا از مردم شهید پرور شهر کرمان دعوت می کنیم که مثل همیشه برای استقبال و قدر دانی از مقام شهدا و بزرگداشت فرهنگ شهادت و عاشورا در این مراسم حضور یابند چرا که این حضور سپاسگذاری از این شهیدان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه