اخبار داغ

اجرای طرح "یک کاسب، یک دانش آموز" در لرستان

اجرای طرح "یک کاسب، یک دانش آموز" در لرستان
عملیات بزرگ خدمت‌رسانی اصناف وبازاریان با عنوان طرح "یک کاسب، یک دانش آموز" توسط بسیج اصناف و بازاریان لرستان اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک جمال ابدالی با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری سپاهیان محمد رسول الله(ص) گفت: در راستای رزمایش سراسری اقتدارعاشورائیان عملیات بزرگ خدمت‌رسانی اصناف وبازاریان با عنوان طرح "یک کاسب، یک دانش آموز"  توسط بسیج اصناف و بازاریان لرستان اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که این رزمایش در 9شهرستان استان لرستان در حال برگزاری است،گفت: این طرح در بین بازاریان و فعالان اقتصادی با استقبال خوبی مواجه شده است و پیش بینی می شود حدود ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در کل کشور مورد حمایت قرار بگیرند.

,

 

,

به گفته ابدالی در این طرح دانش‌آموزانی که نمی‌توانند لوازم مدرسه و مایحتاج تغذیه را تهیه کنند توسط بسیج اصناف و بازار تحت پوشش قرار می گیرند.

,

 

,

مسئول بسیج اصناف و بازاریان لرستان با اشاره به شناسایی دانش آموزان بی بضاعت توسط بسیج دانش آموزی گفت: کمک های نقدی و غیرنقدی توسط اصناف و بازاریان جمع آوری شده  و درسطح مدارس،مساجد و بازار با حفظ شأن و احترام در اختیار دانش آموزان نیازمند قرارمی گیرد.

,

 

,

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین تصریح کرد: این برنامه 22شهریور به صورت نمادین در اتاق اصناف لرستان برگزار شد که امیدواریم امسال در قالب رزمایش نسبت به سال های قبل منسجم تر اجرا شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه