اخبار داغ

در راستای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت صورت می‌گیرد؛

عملیات خدمت‌رسانی اصناف و بازاریان همدان در طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز»

عملیات خدمت‌رسانی اصناف و بازاریان همدان در طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز»
مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان کفت: عملیات خدمت‌رسانی اصناف و بازاریان همدان به 3 هزار دانش‌آموز نیازمند امسال در قالب طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» و در راستای رزمایش اقتدار عاشورایی «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عافیتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، با اشاره به مشارکت بسیج اصناف استان همدان در اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز»، اظهار کرد: اجرای این طرح طی تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بسیج اصناف استان و سازمان بسیج دانش‌آموزان استان از دو سال گذشته شروع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» امسال در راستای رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص)» خواهد بود، گفت: امسال عملیات خدمت‌رسانی اصناف و بازاریان در قالب طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» به دانش‌آموزان کم‌توان مالی و بی‌بضاعت شناسایی شده، اجرا می‌شود.

,

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: در این طرح هر دانش‌آموز معرفی شده از سوی بسیج دانش‌آموزی از طریق بسیج اصناف به کسبه معرفی می‌شود.

,

وی با بیان اینکه کسبه، هزینه لوازم‌التحریر و بخشی از هزینه‌های سال تحصیلی دانش‌آموزان معرفی شده را متقبل می‌شوند، افزود: هزینه در نظر گرفته شده متفاوت بوده و به طور میانگین برای هر دانش‌آموز 45 تا 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

,

عافیتی با تأکید بر اینکه امسال 100 هزار نفر دانش‌آموز زیر پوشش این طرح قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: سهمیه استان همدان نیز 3 هزار نفر دانش‌آموز است که امیدواریم تا 15 مهرماه و پایان اجرای طرح تمام دانش‌آموزان کم‌بضاعت و نیازمند را پوشش دهیم.

,

وی با تأکید بر اینکه باید لوازم‌التحریر، کالاها و اجناس ارائه شده به دانش‌آموزان معرفی شده ایرانی باشد، یادآور شد: این اقدام به منظور حمایت از تولیدات داخلی است و در این خصوص با کسبه نیز رایزنی‌هایی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه