اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل خبر داد؛

افزایش ۱۲۵ درصدی کشف مواد مخدر در اردبیل

افزایش ۱۲۵ درصدی کشف مواد مخدر در اردبیل
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت:کشفیات مواد مخدر در این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 125 درصد افزایش دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما،سرهنگ محمد خیرخواه بشر امروز در جمع خبرنگاران از افزایش کشف مواد مخدر در استان اردبیل  خبر دادو گفت: کشفیات مواد مخدر در این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل  125 درصد افزایش دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: مجموع  انواع مواد مخدر کشف شده در سال قبل به میزان 489 کیلوگرم بود که این میزان در مدت مشابه امسال به یک تن و 102 کیلو رسیده است.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل از برخورد بقاطع پلیس با توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدرخبر دادو اظهار داشت:  در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل دستگیری توزیع کنندگان انواع مواد مخدر 69 درصد، دستگیری معتادان 175 درصد و نگهدارنده های مواد مخدر 31درصد در استان افزایش داشته است.

,

وی اضافه کرد: امسال میزان کشف هرویین 54 درصد، تریاک 154 درصد، حشیش 2 هزار و 163 درصد، شیشه 44 درصد و سایر موارد 21 درصد افزایش داشته است.

,

خیرخواه بشر تصریح کرد: متاسفانه طی امسال استفاده از مواد مخدر صنعتی مانند شیشه و نیمه صنعتی مانند هروئین در استان اردبیل  افزایش یافته است ؛ در حال حاضر بیش از 50 درصد معتادان کشور مواد مخدرصنعتی استفاده می کنند.

,

وی با اشاره به افزایش آمار سرقت  صورت گرفته توسط معتادان در استان اردبیل، گفت: متاسفانه 70 درصد سرقت ها نیز توسط معتادان اتفاق می افتد.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل خاطر نشان کرد: پیش از این سرقت در استان اردبیل در رتبه ششم جرایم قرار داشت داشت که هم اکنون به رتبه دوم رسیده است.

,

وی با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است ، بیان داشت:  تنها با همکاری مردم و دستگاهها می توان بر مشکل مواد مخدر در جامعه غلبه کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه