اخبار داغ

به مناسبت ماه محرم صورت گرفت؛

اهدای بیش از ۹۰ واحد خون در پارسیان/ خون های جمع آوری شده به بیماران نیازمند در غرب هرمزگان می رسد+ تصاویر

اهدای بیش از ۹۰ واحد خون در پارسیان/ خون های جمع آوری شده به بیماران نیازمند در غرب هرمزگان می رسد+ تصاویر
مناسبت دهه اول ماه محرم، مردم پارسیان با حضور خود در حسینیه حضرت علی بی ابیطالب(ع) بیش از ۹۰ واحد خون اهدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛مردم عزادار پارسیان با حضور پر شور خود در اهدای خون خود به بیماران نیازمند پیشقدم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

توسلی، مسئول تیم سیار انتقال خون بندر لنگه در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به استقبال مردم عزادار پارسیان جهت اهدای خون، اظهار کرد: ماه محرم و صفر بهترین فرصت برای اهدای خون مستمر و برنامه ریزی شده است و در این خصوص مردم پارسیان استقبال بسیار خوبی از این طرح داشتند.

,

وی، اهدای خون را یک سرمایه فرهنگی مهم دانست و تاکید کرد: ترویج فرهنگ اهدای خون نشانه نوع‌ دوستی و دگر خواهی است و این فرهنگ باید تقویت شود.

,

توسلی، افزود: خون های جمع آوری شده جهت مصرف بیماران تالاسمی، بخش های جراحی و دیالیزی در غرب هرمزگان استفاده خواهد شد.

,

حیدری، یکی از شهروندان پارسیانی که خون خود را اهدا کرد، اظهار کرد: به تاسی از سرور و سالار شهیدان که همه هستی و جان خود را برای حیات اسلام تقدیم کرد، قطره ای از خون خود را جهت بیماران و هموطنان خود اهدا کرده ام.

,

شیرپور، یکی دیگر از اهدا کنندگان خون، فواید بی شمار اهدای خون اشاره و افزود: اهدای خون علاوه بر سلامتی خود اهدا کننده می تواند درد بیماران چشم انتظار خون را التیام بخشد.

,

وی ادامه داد: همانطور که امام حسین(ع) خون خود را برای زنده نگه داشتن اسلام بخشید، ما هم وظیفه داریم صدای همنوعان بیمار را بشنویم و در اهدای خون خود پیشقدم باشیم.

,

صمدی، یکی از جوانان پارسیانی نیز، با ابراز خرسندی از اهدای خون خود، گفت: بسیار خوشحالم که با اهدای خون خود می توانم ذره ای از نگرانی بیماران نیازمند و هموطنان خود را کم کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه