اخبار داغ

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل خبر داد؛

پرداخت ۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به دهیاری‌های استان اردبیل

پرداخت ۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به دهیاری‌های استان اردبیل
مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل گفت: از سال 92 تا پایان سال گذشته 950 طرح در روستاهای استان اجرا شده است که در این مدت مبلغ یک هزار و 614 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به دهیاری‌های استان اردبیل پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، آرام حلیم امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از سال 92 تا پایان سال گذشته 950 طرح در روستاهای استان اجرا شده است، اظهار داشت: در این مدت مبلغ یک هزارو 614 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به دهیاری‌های استان اردبیل پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: از تعداد 950 طرح اجرا شده در روستاهای استان اردبیل که شامل پارک ها ، پایگاه آتش نشانی، تکمیل غسالخانه، حصارکشی آرامستان ها، ساختمان دهیاری ، مهار آب های سطحی ، جدول گذاری و سنگفرش بود،  780 مورد افتتاح و بقیه هم در دست اجراست.

,

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل اضافه کرد: 104 طرح روستایی با اشتغالزایی 2 هزار و 518 نفر و هزار و 80 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات به بانک عامل معرفی شده که 40 طرح با 399 میلیارد ریال مصوب و تسهیلات 27 طرح با 397 نفر اشتغال به میزان پنج هزار میلیارد ریال پرداخت شده است؛ علاوه بر این در کنار آن تفاهم نامه ای بین بنیاد علوی و بانک پارسیان امضا شده که در قالب این تفاهم نامه 20 طرح با 100 میلیارد ریال تسهیلات با بهره بانکی 8 درصد به بانک عامل معرفی شده است.

,

حلیم از شناسایی طرح های دانش بنیان در روستاهای استان اردبیل خبر داد و گفت:  در صورت تحقق این امر مهم فرصت های شغلی در روستاهای استان اردبیل از حالت سنتی به صنعتی تبدیل خواهد شد.

,

 از یک هزار و 859 روستای اردبیل 871 دهیاری در روستاهای بالای 20 خانوار استان راه اندازی و مجوز ایجاد 37 دهیاری جدید هم صادر شده است.
 

,
,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه