اخبار داغ

فرمانده سپاه سلمان در جمع اصحاب رسانه؛

آغاز رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج در جنوب شرق/ خدمت بی منت بیش از ۴۰۰۰ بسیجی برای آبادانی سیستان و بلوچستان

آغاز رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج در جنوب شرق/ خدمت بی منت بیش از ۴۰۰۰ بسیجی برای آبادانی سیستان و بلوچستان
فرمانده سپاه سلمان از آغاز رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از عصرهامون، سردار امان الله گشتاسبی در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در استان خبر داد و اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت عظیم گروه‌های جهادی شیعه و سنی در اقشار مختلف و استفاده از توانمندی های خیرین با داشتن بیش از ۴۳۲گروه جهادی شناسنامه دار با شعار خدمت بی منت در بازه زمانی ۹الی۲۹ شهریور در مرحله اول و سپس تا هفته دفاع مقدس اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی در تشریح فعالیت های گروه های جهادی حاضر در این رزمایش بزرگ گفت: چهار هزار ۷۶۶جهادگر در قالب ۲۲۵گروه در اردوهای جهادی سه تا ۱۰روزه به ارائه​ خدمات می پردازند به گونه ای که در این طرح ۲۸هزار و ۵۹۶خدمت نفر روز فعالیت می کنند.
فرمانده سپاه سلمان استان ادامه داد: در این مدت در ۲۹۴ عرصه اقدام به ارائه خدمات می شود که ساخت ۱۶ مسجد و حسینیه،۱۰خانه عالم، ساخت و تعمیر ۳۷مدرسه، لایروبی ۵ قنات، ۹ مورد دیوارکشی، جمع آوری ریگهای روان در ۷روستای منطقه سیستان، اجرای سه طرح فاضلاب،  5 مورد آرسانی، تعمیر و بازسازی ۴۵مدرسه در طرح هجرت سه، تعمیر و بازسازی ۲۵ خانه محروم، ساخت ۴۶ چشمه سرویس‌ بهداشتی، برداشت محصول محرومین، برگزاری کلاس های هنری و صنایع دستی و ارائه خدمات عمومی از جمله آن می باشد.
وی در تکمیل مطلب فوق افزود: توزیع هزار و ۴۰۰سبد کالا، توزیع ۹ هزار بسته لوازم التحریر، ایجاد اشتغال برای 30 نفر، مشاوره حقوقی و علمی آموزشی از دیگر عرصه های خدمات رسانی و مردم یاری بسیج در قالب رزمایش بزرگ خدمت در سیستان و بلوچستان می باشد.
گشتاسبی تصریح کرد: در عرصه خدمات بهداشتی و درمانی این رزمایش بزرگ عاشورایی، ۴۹ پزشک و متخصص دندانپزشکی، عمومی و جراحی شرکت دارند که پیش بینی شده به بیش از 2 هزار نفر خدمات درمانی تخصصی ارائه شود.
وی به برگزاری طرح "یک کاسب-یک دانش آموز" هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این طرح که چندی پیش در 12 نقطه استان برگزار شد، 700 نفر از کسبه بسیجی برای خدمت رسانی به دانش آموزان محروم استان پای کار آمدند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود از برگزاری رزمایش بزرگ خدمت رسانی با عنوان شیفت ایثار نیز در قالب رزمایش اقتداری عاشورایی بسیچ خبر داد و گفت: در این رزمایش بیش از 833 نفر از کارگران بسیجی بدون دستمزد به خدمت رسانی در سطح کارخانجات و کارگاههای استان پرداختند.
فرمانده سپاه سلمان در پایان از برگزاری تجمع باشکوه بسیجیان استان در زاهدان خبر داد و گفت: در این همایش ۲۵ هزار نفر از نیروهای فعال بسیج در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس اقتدار رزمندگان استان را به نمایش خواهند گذاشت.

,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه