اخبار داغ

نماینده مردم یزد و اشکذر:

رزمایش خدمت بسیجیان، نماد حضور همیشگی مردم در صحنه است/ بسیج باید تقویت شود

رزمایش خدمت بسیجیان، نماد حضور همیشگی مردم در صحنه است/ بسیج باید تقویت شود
نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: رزمایش خدمت بسیجیان کشور، نماد ایستادگی و همیشه در صحنه بودن ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابوالفضل موسوی بیوکی در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به فعالیت‌های بسیج در زمینه محرومیت زدایی، اظهار کرد: هفته قبل که در جمع بسیجیان بودم از حضور آنها در رزمایش خدمت لذت بردم و امیدوار شدیم که بسیجیان جوان ما پای کار ایستاده اند و این حرکت قابل تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده مردم یزد و اشکذر با بیان اینکه با همه فشارهایی که آمریکا وارد می کند، مشخص است که ملت و مردم ما پای ارزش های انقلاب ایستاده و در صحنه حضور دارد، افزود: ملت ما با شیوه های مختلف حضور خود در صحنه را اعلام می کند که رزمایش خدمت بسیجیان یکی از مهمترین نمود این حضور است.

,

وی این رزمایش را ناشی از آمادگی بسیج دانست و گفت: این رزمایش درسی است برای مسئولین که ملت پای کار ایستاده است و مسئولین نیز باید مدیریت به خرج بدهند و شرایط سخت را جهادی مدیریت کنند.

,

موسوی با بیان اینکه این رزمایش در آمادگی بسیج و نیروهای مردمی نقش مومی دارد و منشا اثر خواهد بود، افزود: هرچقدر این آزمایش سراسری باشد وحدت و هماهنگی بیشتر جلب می کند.

,

وی با بیان اینکه این رزمایش رخ نمایی و رونمایی برای دشمنان است، خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند حتی اگر بتوانند نفوذ کند در نهایت با بسیجیان روبرو خواهد شد. این حرکت یک لشکر کشی برای اعلام آمادگی در مقابل دشمنان است.

,

نماینده مردم یزد و اشکذر ادامه داد: آمریکایی ها خوب می دانند در نهایت با مردم و بسیج روبرو هستند زیرا دژ محکم انقلاب ما همین بسیج است که متکی به مردم است از همین مردم شکل گرفته است و همیشه دائمی و پایدار خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه سختی های زیادی را پیش رو خواهیم داشت، گفت: دشمنان در شرایط کنونی سختی های بسیاری را اعمال می کنند ولی مردم پای انقلاب خود ایستاده‌ است که این بزرگترین ارزش و افتخار است.

,

موسوی تاکید کرد: بسیج باید فراگیر و تقویت شود و تمام اقشار جامعه را در خود جای دهد تمام طیف ها اعم از علمی، فرهنگی و هنری را جذب خود کند.

,

وی در پایان بابیان اینکه در شرایط کنونی بسیجیان باید در شبکه های مجازی ورود پیدا کرده و در زمینه جنگ سایبری آمادگی لازم را داشته باشند، افزود: فعالیت بسیج صرفا نباید در بعد نظامی خلاصه شود هرچقدر دایره بسیج گسترده تر شود افراد بیشتری جذب و نتیجه آن پایداری انقلاب خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه