اخبار داغ

برگزاری جلسه شورای اداری اردل با محوریت هفته دفاع مقدس + تصویر

برگزاری جلسه شورای اداری اردل با محوریت هفته دفاع مقدس + تصویر
جلسه شورای اداری شهرستان اردل به ریاست فرماندار شهرستان اردل و با حضور مسئولین شهرستانی با محوریت برنامه ریزی جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل جهانبین نیوز، جلسه شورای اداری شهرستان اردل صبح امروز 25 شهریورماه  به ریاست محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل و با حضور مسئولین شهرستانی با محوریت برنامه ریزی جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
 
محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس گفت:از همان ابتدای انقلاب منافقین و گروهک های مخالف انقلاب با ترفندها و ترورها درصدد براندازی این حکومت برآمدند اما با رهبری پیامبرگونه امام راحل و جانفشانی شهدا و ایثارگران و بعد از امام با رهنمودها و ارشادات مقام معظم رهبری این ترفندها درکمترین زمان ممکن خنثی شدند، بدین سبب یاد و خاطره تمام شهدای انقلاب را گرامی میداریم وبه امید باری تعالی ادامه دهنده راه آنها خواهیم بود.

کیانی افزود:هفته دفاع مقدس فرصتی است که از جانفشانیهای یادگاران دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر شود.  

وی با تأکید برانتقال فرهنگ وتفکر ایثار و شهادت به نسل جدید گفت: دوران 8 سال دفاع مقدس و ارزشهای آن نقش بسزایی در استوار ساختن پایه های انقلاب داشته است و نسل جدید این آینده سازان کشور باید بدانند که این موفقیت ها و پیشرفت هایی که در زمینه های هسته ای، علمی، اقتصادی و نظامی بوجود آمده است مرهون ایثارگری های چه کسانی بوده است.

فرماندار شهرستان اردل افزود :فرهنگ و آرمان های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده بماند و در نسل جوان نهادینه شود و انتظار داریم مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال با شکوه تر از هرسال برگزار گردد.

وی تاکید نمود که مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در طی هفته دفاع مقدس حضوری فعال در همه برنامه ها داشته باشند. 

در ادامه هوشنگ جمشیدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان پرداخت.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه