اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس :

"اردوهای جهادی" گامی عملی در راستای سازندگی کشور به حساب می‌آید

"اردوهای جهادی" گامی عملی در راستای سازندگی کشور به حساب می‌آید
نماینده مردم قم در مجلس بیان داشت: برگزاری اردوهای جهادی و خدمت رسانی به مردم مناطق کم‌برخوردار امر پسندیده‌ایست و یک گام عملی در راستای پیشرفت و سازندگی کشور به حساب می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیرآبادی فراهانی در گفتگو با قم فردا، گفت: تجربه سال های دفاع مقدس با وجود سخت ترین توطئه ها و فشارهای دشمن در آن زمان نشان داد که ما می توانیم با تکیه بر داشته های داخل بر مشکلات فائق شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

 

,

نماینده مردم قم ادامه داد: ما سخت ترین روزها را در طول چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته ایم، گفت: ما از دشمن نمی ترسیم بلکه ترس ما از فساد و رانت خواری و دنیاطلبی ها و نیز سوء استفاده آقازاده هایی است که این ها خطر و تهدید برای انقلاب و نظام هستند چرا که این ها با خیانت به میراث و راه مقدس شهدا، به اعتماد ملت لطمه می زنند.

,

 

,

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری رزمایش خدمت بسیج و خدمت رسانی به آحاد مردم به خصوص اقشار محروم جامعه ابراز داشت: باید از همه مسئولان استانی که شبانه روز و دلسوزانه خدمت می کنند، تشکر کرد و به تعبیر رسای مقام معظم رهبری، مسئولان برای حل مشکلات مردم ، شب و روز نباید بشناسند.

,

 

,

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: برگزاری اردوهای جهادی و خدمت رسانی به مردم مناطق کم‌برخوردار امر پسندیده‌ایست و یک گام عملی در راستای پیشرفت و سازندگی کشور به حساب می آید.

,

 

,

لازم به ذکر است که طبق گفته مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن‌ ابیطالب(ع) بیش از ۶۰ گروه جهادی در استان قم فعال هستند و این گروه‌ها به ارائه خدمات در مناطق محروم می‌پردازند، اقدامات عمرانی گروه‌های جهادی اقداماتی همچون احداث مساجد، خانه عالم، خانه بهداشت و خانه نیازمند و اجرای پروژه‌های عام المنفعه است.

,

 

,

گفتنی‌ست هزینه اجرای پروژه‌های عمرانی توسط گروه‌های جهادی بخشی از کمک سپاه پاسداران، بخشی از کمک دستگاه‌های دولتی و بخشی از اعتبارات خیرین و خودیاری مردم تامین می‌شود، شرکت در اردوی جهادی یک اقدام داوطلبانه است و بیشتر اعضای گروه‌های جهادی دانشجویان و طلاب هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه