اخبار داغ

رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل مطرح کرد؛

ایجاد اولین کلینیک تخصصی کودکان سرطانی در اردبیل نیازمند حمایت مسئولان

ایجاد اولین کلینیک تخصصی کودکان سرطانی در اردبیل نیازمند حمایت مسئولان
رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل گفت: با توجه به محدودیت فضای بیمارستانی در اردبیل برای کودکان سرطانی، ایجاد اولین کلینیک تخصصی کودکان سرطانی ضروری است که برای تحقق این امر حمایت مسئولان و دستگاه های مرتبط لازم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سبلان‌ما، جواد قرآن نویس امروز در تشریح برنامه ها و اقدامات درمانی و حمایتی این بنیاد از کودکان سرطانی استان اردبیل اظهار داشت: این بنیاد در حمایت از کودکان سرطانی در حوزه های درمانی و حمایتی از سوی خیرین، اقدامات مطلوبی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: امروز هیچ کودک سرطانی در اردبیل به لحاظ مالی و درمانی مشکلی نداشته و تمام هزینه های درمانی آنها از سوی خیرین و توسط بنیاد پرداخت می شود.

,

رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل تصریح کرد: با توجه به محدودیت فضای بیمارستانی در اردبیل برای کودکان سرطانی، ایجاد اولین کلینیک تخصصی کودکان سرطانی در اردبیل یک ضرورت است که برای تحقق این امر حمایت مسئولان و دستگاه های مرتبط لازم است.

,

وی ادامه داد:  بنیاد حمایت از کودکان سرطانی برای راه اندازی این کلینیکتخصصی کودکان سرطانی تمام زیرساخت ها نظیر زمین و یا فضای مناسب ساختمانی، اعتبارات ساخت و تجهیز و... را فراهم کرده و هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد و تنها نیاز به مجوز و همراهی و تعامل مسئولان استانی داریم.

,

رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل از  راه اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی مجهز و پیشرفته در این بنیاد خبر دادو بیان داشت: تنها هدف ما خدمات رسانی به بیماران و کاهش آلام خانواده های آنها است در این راستا علاوه پیگیری کارهای درمانی این بنیاد در بحث فرهنگی، آموزشی نیز فعال بوده و خدمات گسترده ای به جامعه تحت پوشش ارائه می دهد.

,

بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل سال 85 تاسیس شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه