اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور خبر داد؛

فعالیت ۳۰۰۰ دفتر حوزه و پایگاه بسیج دانشجویی در کشور

فعالیت ۳۰۰۰ دفتر حوزه و پایگاه بسیج دانشجویی در کشور
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: سه هزار دفتر حوزه و پایگاه بسیج دانشجویی در کشور فعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، محمدجواد نیک‌روش صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با توجه به نقش دانشگاه‌ها در جامعه امام خمینی(ره) تاکید اساسی بر اهمیت این نهاد دانشگاهی که مبدا تحولات در جامعه به شمار می‌رود، داشته و به واقع دانشگاه نهاد پیشران برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در روند حرکتی جامعه و تربیت نیروهای موثر بیان کرد: با توجه به این نقش مقام معظم رهبری نیز بیشترین زمان دیدار با اقشار مختلف در جامعه را به دانشجویان اختصاص داده و از دانشجویان می‌خواهند که مطالبات انقلابی را پیگیری کنند.

,

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به نقش و جایگاه علم و دانشگاه در جامعه گفت: برای پرورش دانشمندان و اندیشمندان در کشور حوزه و دانشگاه دو رکن و محور اساسی در جامعه به شمار می‌روند که امام راحل نیز به اهمت این دو نهاد در کنار هم تاکید اساسی داشته‌اند.

,

نیک‌روش تولید دانش و تربیت نیروهای موثر را زمینه‌ساز پیشبرد اهداف انقلاب دانست و تصریح کرد: بسیج دانشجویی به این مهم مفتخر است که نامگذاری آن توسط امام راحل انجام شده و تلاش می‌کنیم تا به اهداف تشکیل بسیج دانشجویی که از مهمترین آنها امت‌سازی بوده دست یابیم.

,

وی بسیج را امتداد انقلاب برشمرد و افزود: در تمامی مراحل انقلاب و دفاع مقدس بسیجیان حضوری پررنگ و گسترده‌ داشته‌اند و امروز نیز استمرار حرکت‌های انقلابی از جمله رسالت‌های بسیج و به ویژه بسیج دانشجویی است.

,

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر توجه هر چه بیشتر به دانشجو و دانشگاه اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم شاهد کارآمدی نظام باشیم لازمه آن حل مسائل پیش روی انقلاب است.

,

نیک روش با اشاره به فعالیت سه هزار دفتر حوزه و پایگاه بسیج دانشجویی در کشور گفت: سالانه برنامه‌های متنوعی توسط این دفاتر در سطح کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه