اخبار داغ

فرماندار کلاله:

ناامید کردن مردم از نظام و خدمات آن خیانت است

ناامید کردن مردم از نظام و خدمات آن خیانت است
فرماندار کلاله با بیان اینکه هر اقدامی که به ناامیدی مردم منجر شود یک خیانت است؛گفت: زنده نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس و ایجاد نشاط و امید برای جوانان و واقف کردن آنان به ارزش های اسلام خود مسیر موثر برای نابودی دشمنان این نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله اظهار داشت: همه ما ارادتمندان امام حسین(ع) هستیم و باید به شعور محرم عمل نموده و نسل جوان را به اهداف سوگواری محرم بیشتر آشنا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

وی افزود: مدیران باید پرچمدار امید در جامعه باشند و با دعوت مردم به همدلی و وحدت و از بین بردن یاس و نا امیدی و پیگیری و رفع مشکلات آنان، نظام مقدس جهموری اسلامی ایران را در مقابل بادشمن کمک‌ کنند.

,

فرماندار کلاله در پایان با اشاره به اینکه هر حرف و هر اقدامی که به ناامیدی مردم منجر شود یک خیانت است؛گفت: زنده نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس و ایجاد نشاط و امید برای جوانان و واقف کردن آنان به ارزش های اسلام خود مسیر موثر برای نابودی دشمنان این نظام است.

,

حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله نیز گفت: مقام معظم رهبری بارها در خصوص تهاجم فرهنگی دشمن هشدار دادند و ما باید با برنامه ریزی دقیق فرهنگی و ارتقاء کیفی مراسمات و برنامه های فرهنگی از تمامی ظرفیتها جهت خنثی کردن نقشه ها و ترفندهای دشمن استفاده کنیم.

,

وی افزود: هرکسی در هرجای این نظام موجب نارضایتی مردم شود، در حال خیانت به نظام و رهبری است، چرا که مردم اگر ببینند حقوق‌شان رعایت می‌شود، همه فشارها را تحمل خواهند کرد.

,

حاج اخوند صفری امام جمعه شهر فراغی هم اظهار داشت :امام حسین (ع) با قیام خود در روز عاشورا درس آزادگی، سربلندی، ایثار و از خودگذشتگی را به ما آموخت.

,

ویادامه داد: امروز وظیفه ما الگو گرفتن از حرکت بزرگ عاشورا در راستای اعتلای اسلام، توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی است.

,

امام جمعه شهر فراغی تاکید کرد:باید مواظب باشیم در هر جایگاهی که هستیم در رسیدگی و رفع مشکلات مردم سستی نداشته باشیم و کار را برای رضای خدا انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه