اخبار داغ

فرماندار بردسکن خبر داد؛

قبولی ۱۷ دانش آموز بردسکنی در رشته پزشکی کنکور سال جاری

قبولی ۱۷ دانش آموز بردسکنی در رشته پزشکی کنکور سال جاری
فرماندار بردسکن از قبولی 17 دانش آموز بردسکنی در رشته پزشکی کنکور سال جاری گفت: امروزه سرمایه‌های اجتماعی در دست معلمین است و بیشترین تأثیرگذاری را معلمین بر روی دانش آموزان دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ابراهیم قاسم پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش که با حضور امام جمعه بردسکن و دیگر روسای ادارات در سالن اجتماعات اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نظام تعلیم و تربیت یک نظام بزرگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی افزود: تعلیم و تربیت صحیح، امنیت، دانش، علم و جامعه ای پویا همراه با معنویت را به وجود می آورد که بستر آن را فرهنگیان ایجاد می کنند.

,

قاسم پور با بیان اینکه یکی از حوزه هایی که در سند تحول بنیادین آمده است، بحث چند ساحتی می‌باشد، گفت: در نظام تربیت قبل از اینکه فرد در جامعه شغلی پیدا کند باید تربیت انسانی شود که در فرهنگ و آموزه های ما حل شده است.

,

سرپرست فرمانداری بردسکن با اشاره به اینکه امسال شروع مدارس هم‌زمان با ماه محرم می‌باشد، افزود: در این ماه معلمین درس شجاعت، ایثار و ایمان را به دانش آموزان ارائه دهند، لذا همه معلمین و دانش آموزان ما در مکتب حسینی بزرگ شده اند.

,

وی همچنین به تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز بازگشایی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: شهدای ما افرادی بودند که با از خودگذشتگی خود درس ایثار و شهادت را دادند و این ها اسوه های مقاومت و ایثارند.

,

 

,

قبولی 17 نفر در رشته پزشکی نوید روزهای سرشار از طراوت و علم آموزی را در بردسکن نشان می دهد

, قبولی 17 نفر در رشته پزشکی نوید روزهای سرشار از طراوت و علم آموزی را در بردسکن نشان می دهد,

قاسم پور گفت: در کنکور امسال 17 قبولی در سطح شهرستان داشته ایم که در شاخه های پزشکی از رتبه 35 تا 1500 بودند و باعث افتخار است که دو رتبه زیر 100 در شهرستان نیز داشتیم.

,

سرپرست فرمانداری بردسکن همچنین تأکید کرد: نشاط و پویایی در مدارس ایجاد شود، زیر نشاط و پویایی نیروی محرکه ای برای پیشرفت دانش آموزان است.

,

وی از مشارکت خیرین در کمک رسانی به آموزش‌وپرورش بردسکن تقدیر کرد و گفت: آینده این جامعه در دست دانش آموزان است و با توجه به اینکه بعضی از خانواده ها شرایط مالی خوبی ندارند برای تحصیل فرزندانشان، حتماً اولویت اصلی و نگاهتان به سمت این قشر باشد.

,

قاسم پور به کنترل جدی سرویس های مدارس اشاره کرد و افزود: بالغ بر 2 هزار نفر از سرویس های مدارس در شهرستان استفاده می‌کنند و اداره صنعت، معدن و تجارت بر نرخ سرویس ها نظارت داشته باشد.

,

وی به سوخت جایگزین در ایام فصل زمستان تأکید کرد و اظهار داشت: حتماً پیگیر سوخت جایگزین چه برای مدارسی که گاز کشی است و چه مدارس روستایی و عشایری که هنوز گاز کشی نشده است، باشید.

,

سرپرست فرمانداری بردسکن به تمام دستگاه های اداری تأکید کرد، کمک حال آموزش‌وپرورش باشند تا در سنگر تعلیم و تربیت موفقیت های خوبی را کماکان در سال‌های بعدی داشته باشیم.

,

 

,

معلمین، دانش آموزان را در مسیر درست هدایت کنند

, معلمین، دانش آموزان را در مسیر درست هدایت کنند,

امام جمعه بردسکن هم همچنین در این جلسه افزود: معلمین، دانش آموزان را در مسیر درست هدایت کنند، لذا سخن معلم در دانش آموزان تأثیر بسزایی دارد.

,

وی گفت: در این برهه از زمان معلمین به بحث آسیب های اجتماعی بپردازند و از فضاهای مجازی که امروزه معضلی برای نوجوانان و جوانان شده است تذکر دهند.

,

امینی به سخنان رهبری اشاره کرد و گفت: امروز نباید پشت دولت را خالی کنیم، دشمن سعی در این دارد که بین مردم و دولت جدایی ایجاد کند، لذا تأکید رهبری این است که با دولت باشیم و تنهایشان نگذاریم.

,

 

,

رشد چشمگیر قبولی در دانشگاه‌ها توسط دانش آموزان بردسکنی

, رشد چشمگیر قبولی در دانشگاه‌ها توسط دانش آموزان, بردسکنی,

مدیر آموزش‌وپرورش بردسکن نیز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش با اعلام اینکه امسال پذیرفته شدگان در رشته پزشکی در شهرستان رشد چشمگیری داشته است، گفت: دانش آموزان بردسکنی امسال به‌خوبی توانستند از جایگاه شهرستان دفاع کنند.

,

غلامحسین غفوری به اعلام برنامه های آئین بازگشایی مدارس این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از 10 برنامه در راستای اهداف آموزش‌وپرورش برگزار می‌گردد.

,

وی افزود: برگزاری همایش احلی من العسل، زنگ شکوفه ها، زنگ غنچه ها، زنگ ایثار و مقاومت، زنگ جوانه های برای دانش آموزان کلاس هفتم، زنگ نماز، نمایشگاه عکس و پوستر در هفته دفاع مقدس، زنگ عاطفه ها، اجتماع زینبیون در دهه دوم محرم ویژه دانش آموزان دختر و همایش عاشورائیان در دهه دوم محرم ویژه کلیه فرهنگیان از برنامه های آئین بازگشایی مدارس در شهرستان بردسکن می‌باشد.

,

غفوری با بیان اینکه در طی دو سال 10 مدرسه به مجموع مدارس ما افزوده شده است گفت: تعداد مدارس در سطح شهرستان به تعداد 187 مدرسه با 13 هزار و 823 دانش آموز در سال جدید تحصیلی 97-98 رسیده است.

,

مدیر آموزش‌وپرورش بردسکن افزود: ساماندهی و سازمان دهی کلیه نیروهای آموزش‌وپرورش انجام شده است و در تمامی مقاطع هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد بود.

,

وی پیگیری انتقال معلمین بردسکنی از شهرستان های دیگر به شهرستان را در دستور کار این اداره نام برد و افزود: بیش از 40 نفر از فرهنگیان به شهرستان آمدند و به تناوب تعدادی هم به شهرستان‌های دیگر نیز از بردسکن به شهرهای محل سکونت خودشان منتقل شدند.

,

غفوری همچنین به پیگیری 107 پرونده بازنشستگی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: توسط خیرین 2 هزار نفر از دانش آموزان نیازمند به البسه و وسایل مدارس تحت پوشش هستند که توزیع اقلام آموزشی و پوشاک آنان در حال توزیع می‌باشد.

,

مدیر آموزش‌وپرورش از کمبود مدرسه در بلوار و شهرک امام علی (ع) خبر داد و اظهار داشت: خیرین برای ساخت فضای آموزشی که 400 دانش آموز را دارد همت کنند و این اداره را یاری دهند.

,

 

,

کمک 100 میلیارد ریالی خیرین به ساخت فضاهای آموزشی در بردسکن

, کمک 100 میلیارد ریالی خیرین به ساخت فضاهای آموزشی در بردسکن,

وی با بیان اینکه 17 پروژه آموزشی در حال انجام داریم، افزود: بخش اعظمی از اعتبارات این پروژه‌ها که بالغ بر 100 میلیارد ریال می‌باشد توسط خیرین تأمین شده است.

,

غفوری ساخت 10 نمازخانه با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان را یادآور شد و افزود: 9 نماز خانه در حال بهره برداری می‌باشد و کلنگ یک نمازخانه هم در هفته دولت بر زمین زده شد و به‌زودی کلنگ 4 نمازخانه دیگر هم در روستاهای سطح شهرستان بر زمین زده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه