اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

راه سیدالشهدا(ع) رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

راه سیدالشهدا(ع) رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است
امام جمعه زنجان گفت: راه سیدالشهدا(ع) رمز ماندگاری انقلاب در مقابل انواع توطئه‌های دشمن، بایکوت سیاسی، تهاجم فرهنگی و تبلیغات دروغ رسانه‌ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز همایش بزرگ «احلی من العسل» اظهار کرد: راه سیدالشهدا(ع) رمز ماندگاری انقلاب در مقابل انواع توطئه‌های دشمن، بایکوت سیاسی، تهاجم فرهنگی و تبلیغات دروغ رسانه‌ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه در کشور 46 هزار نوجوان و در استان زنجان 420 دانش‌آموز سنگرهای مدرسه را به منظور دفاع از انقلاب ترک کردند گفت: این دانش آموزان به منظور حفظ استقلال و جمهوری اسلامی راه ۱۳ ساله کربلا را پیش گرفتند.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه طرفداران حق در سنگر حق و طرفداران باطل در سنگر باطل قرار گرفتند، افزود: تقابل حق و باطل از شروع اجتماعات بشری بوده و تضاد کلی با هم دارند؛ خدا وعده داده پایان تاریخ پایان خوشی است و آن پایان حق است.

,

وی با اشاره به اینکه در قیام عاشورا ۳۰۰ هزار نفر سپاه دشمن در یک طرف و ۷۲ نفر که پیرمرد ۹۰ ساله و نوجوان ۱۳ ساله هم جزو آمار بودند، در طرف دیگر قرار داشتند، یادآور شد: دشمن در عرض یک نیمروز خود را ۱۰۰ درصد پیروز می‌دانست اما امروز قضاوت روشن تاریخ جبهه حق و یاران امام حسین(ع) را پیروز می‌داند.

,

خاتمی تصریح کرد: نزدیک ۱۴۰۰ سال از این واقعه می‌گذرد و گذشت زمان نام و یاد آن‌ها را فراموش نکرده و امروز تنها راه نجات مردم راه استقامت و مقاومت است که در کربلا در تاریخ الگو شد.

,

وی با اشاره به اینکه حادثه عاشورا در حیات بشر به هیچ عنوان فراموش نمی‌شود گفت: در قیام عاشورا دو تفکر مقابل هم قرار گرفتند؛ یکی مطیع خدا و رسول خدا(ص) به دنبال عزت، آزادی، سربلندی و حیات طیبه بودند و برای رسیدن به این پیروزی جنگ بین حق و باطل ادامه داشته است.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه طرفداران حق گرچه اندک‌اند اما چون ایمان راسخ دارند، پیروزند، تصریح کرد: باطل تنها چند روز سرو صدا دارد اما ریشه‌دار نیست در حالی که حق ماندگار است و کربلا نمونه روشن ماندگاری حق بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه