اخبار داغ

در راستای رزمایش اقتدار عاشوراییان؛

زیبا سازی مدارس سیستان با دستان جهادگران بسیجی

زیبا سازی مدارس سیستان با دستان جهادگران بسیجی
در راستای رزمایش اقتدار عاشوراییان محمد رسول الله(ص)2 مدارس شمال استان سیستان وبلوچستان با دستان جهادگران بسیجی مرمت و بهسازی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، یکی از رویکردهای اصلی بسیج با تفکر اقتصاد مقاومتی بهسازی و مرمت و همچنین ساخت مسجد، حسینیه، غسالخانه و یا مدرسه با کمک خیران و اهالی مناطق محروم است تا بدین ترتیب رنگ محرومیت را از چهره این مناطق بزداید.
در همین راستا صبح امروز در قالب رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 در شمال استان سیستان وبلوچستان جهادگران بسیجی در قالب اردوی جهادی اقدام به زیباسازی و مرمت مدارس در این خطه از کشور کردند.
یکی از این مدارس، مدرسه شاهد زابل بود که حیاط آن به متراژ بیش از 2هزار و 500متر به دست جهادگران بسیجی سیمان شد.
 
فرهنگ بسیج موجب شکوفایی کشور است
ابوالفضل اسماعیل شهرکی بسیجی جهادگر سیستانی در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه خدمت به مردم برای بسیج افتخار است، اظهار کرد: فرهنگ بسیج موجب شکوفایی ایران شده و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران را دلسرد می کند.
وی افزود: اقدامات جهادی بسیجیان در مناطق محروم می تواند به مردم یاد آوری کند که هستند بسیاری از افراد که آنان توجه می کنند و موجب دلگرمی آنان می شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
,
,
, فرهنگ بسیج موجب شکوفایی کشور است,
,
,
,

 
, ,
,
این بسیجی جهادگر سیستانی بیان کرد: ۱۵ روز است که در قالب گروه جهادی برای زیبا سازی مدرسه شاهد زابل به این مکان آمده و مشغول سیمان کاری حیاط این واحد آموزشی هستند.
وی با اشاره به اینکه تا چند روز دیگر کار زیبا سازی این منطقه به پایان می رسد، گفت: سطح کار این زمین بیش از ۲هزار و ۵۰۰متر است که به یاری خدا بخش زیادی از کار آن به پایان رسیده است.

خدمت به مردم بزرگترین افتخار ماست
یکی دیگر از بسیجیان حاضر در این جمع بیان کرد: حضور در این طرح علاوه بر اینکه افتخار بنده به شمار می رود، درس هایی فراوانی به همراه داشته است.
 
,
, ۲,
,
, خدمت به مردم بزرگترین افتخار ماست,
,
,
, ,

وی افزود: حضور در جمع بسیجیان ایثارگری که تنها با هدف کمک به محرومان و رضای خدا در این گرمای شدید و طوفان مشغول به کار هستند هیچ گاه به فراموشی سپرده نخواهد شد.
وی که نخواست نامی از وی فاش شود، خاطرنشان کرد: در طی این ۱۵روز فعالیت، درس ایثار، گذشت و مردم داری آموخته و بی شک این روزها از بهترین ایام زندگی من و دیگر دوستانم است.
 
انتهای پیام/
,
, و,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه