اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد خبر داد؛

اجرای طرح پلیس مدرسه در واحد های آموزشی خلیل آباد

اجرای طرح پلیس مدرسه در واحد های آموزشی خلیل آباد
مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد از اجرای طرح پلیس مدرسه در واحد های آموزشی خلیل آباد خبر داد و گفت: اگر دانش آموزان از اجرای قانون سرپیچی کنند طبق مواد قانونی، جریمه های سنگینی را متحمل خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسن صداقتی، ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: افزایش دانش آموز رخدادی است که شهرستان خلیل آباد در سال تحصیلی جاری با آن روبرو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

افزایش 5.4 درصدی دانش آموزان ابتدایی در خلیل آباد

, افزایش 5.4 درصدی دانش آموزان ابتدایی در خلیل آباد,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: خلیل آباد در دوره ابتدایی به لحاظ آمار ثبت نامی دومین شهرستان و منطقه آموزش و پرورش در بین 48 منطقه استان است که از رشد 5.4 درصدی دانش آموزان ابتدایی برخوردار است.

,

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با بیان اینکه در نظام جدید تعلیم و تربیت ابتدایی به دو دوره سه ساله تبدیل شد، تصریح کرد: استقرار پایه دوازدهم، اولین سالی است که تجربه می شود و افزایش دانش آموز در این دوره طبق پیش بینی ها به 15 درصد افزایش خواهد یافت.

,

وی با تاکید بر اینکه افزایش دانش آموز باعث می شود که پروژه مهر شلوغی در حوزه تجهیزات و امکانات داشته باشیم، اذعان کرد: دانش آموزان به فضای کلاس و امکانات لازم را داشته باشند.

,

صداقتی با اشاره به اینکه چالش نیروی انسانی یک چالش کشوری است و تا سال 1401 بالغ بر 500 هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش در سراسر کشور بازنشسته می شوند، عنوان کرد: خلیل آباد نیز از این چالش بی نصیب نخواهد بود و به این میزان استخدام نخواهیم داشت و مدیریت منابع انسانی نیز اصلی ترین کار آموزش و پرورش در سال های گذشته و سال جاری است.

,

وی با بیان اینکه حذف کلاس های زیر نُرم اولین چالش در مدیریت منابع انسانی است، تشریح کرد: در جاهایی که دانش آموز کمتری، روستاهای محروم تر وجود دارد کلاس زیر نُرم تشکیل می شود و حذف این کلاس ها گاهی اوقات بهانه ای برای ترک تحصیل دانش آموزان این مناطق می شود.

,

 

,

9500 دانش آموز خلیل آباد به مدرسه می روند

, 9500 دانش آموز خلیل آباد به مدرسه می روند,

دبیر شورای آموزش و پرورش خلیل آباد با تاکید بر اینکه تا به امروز هیچ کلاس درسی در شهرستان خلیل آباد تعطیل نشده است، ابراز کرد: وضعیت نیروی آموزشی شهرستان رضایت بخش است و قادر به پوشش تحصیلی تمام کلاس ها هستیم و برای جبران کمبود منابع انسانی و جلوگیری از تعطیلی کلاس ها، تدریس موظفی مدیر و معاونان را در دستور کار قرار داده ایم.

,

وی از مطلوب بودن وضعیت قبولی دانشگاهی دانش آموزان شهرستان خبر داد و بیان کرد: علی رغم تلاش هایی که در سال گذشته صورت می گرفت، ولی رتبه های کنکور در شهرستان پایین بود و کارشناسان اعتقاد دارند 80 درصد موفقیت کنکور یک دوره چهار ساله است.

,

صداقتی با بیان اینکه پروژه مهر یک پروژه مشترکی است و بیش از نیمی از جامعه در آن دخیل هستند، تاکید کرد:9500 دانش آموز در سال تحصیلی جدید در مدارس خلیل آباد حضور خواهند داشت.

,

وی به تردد دانش آموزان با موتورسیکلت به مدارس اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید به منظور جلوگیری از تردد دانش آموزان با موتور سیکلت که اکثر آنها گواهینامه رانندگی ندارند طرح های خوبی نظیر استقرار پلیس مدرسه در واحد های آموزشی اجرا خواهد شد.

,

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح پلیس مدرسه از بین دانش آموزان در مدارس فعال می شوند و نسبت به اعمال قانون دانش آموزان متخلف اقدام خواهند شد، بیان کرد: اگر دانش آموزان از اجرای قانون سرپیچی کنند طبق مواد قانونی، جریمه های سنگینی را متحمل خواهند شد.

,

 

,

دستگاه های خدماتی و اداری برای استقبال از مهر بسیج شوند

, دستگاه های خدماتی و اداری برای استقبال از مهر بسیج شوند,

مجتبی شاکری در این مراسم با بیان اینکه با شروع فصل مدارس و فعالیت آموزش و پروش شاهد تحول خاصی در سطح شهر و روستا هستیم، اظهار داشت: وزارت کشور و استانداری بنا به اهمیت موضوع ستاد مهر را تشکیل داده اند و تقسیم کار لازم در شهر و روستا انجام شده است.

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان، کنترل بهداشت محیط مدارس، کاهش بار ترافیک، فرهنگ سازی و ترغیب دانش آموزان به حفظ و زیباسازی مدارس و شهر و روستا، ارتقاء فرهنگ ترافیک دانش آموزان و... از اهداف اجرای پروژه مهر است.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه همه موظف به همراهی آموزش و پرورش در پروژه مهر هستند و همه باید در خدمت اموزش و پرورش برای آغاز مهر باشند، تصریح کرد: شهرداری ها شهر را برای آغاز مهر آماده کنند و تمام امکانات دستگاه های اجرایی و خدماتی برای استقبال از مهر بسیج شود.

,

وی با بیان اینکه نباید هیچ گونه قطعی آب و برق و گاز در مدارس را شاهد باشیم، اذعان کرد: دستگاه های خدماتی این مهم را مد نظر قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه