اخبار داغ

مسوول اجرایی یک موسسه انتشاراتی:

ناشران خصوصی سهمی از یارانه کاغذ ندارند

ناشران خصوصی سهمی از یارانه کاغذ ندارند
مسوول اجرایی یک موسسه انتشاراتی گفت: ناشران خصوصی سهمی از یارانه کاغذ ندارند و قوانین انگیزشی ناشران نیز به درستی در مورد آنان اجرا نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد گنابادی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب در ارومیه افزود: نوسان قیمت کاغذ در نبود یارانه نیز به چالشی برای ناشران بخش خصوصی تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اختصاص نیافتن یارانه کاغذ به بخش خصوصی را بر خلاف شعار مسوولان مبنی بر حمایت از این قشر عنوان کرد و افزود: ناشران بخش خصوصی باید بیش از پیش حمایت شوند.

,

این فعال حوزه چاپ و نشر کتاب به افزایش قیمت کتاب و پایین آمدن قدرت خرید مخاطبان اشاره کرد و گفت: تقاضا برای کتاب در اثر بالا بودن قیمت در خروجی نمایشگاه‌های مختلف نیز قابل لمس است.

,

گنابادی افزود: ناشران دولتی از امتیازهای دیگری نیز در برخی از موارد برخوردار هستند و کتاب های آنان توسط نهادهای دولتی خریداری می شود اما ناشران بخش خصوصی از این امتیاز نیز بی بهره می مانند.

,

وی همچنین زمان بازدید از نمایشگاه سراسری کتاب در ارومیه را نامناسب ارزیابی کرد و افزود: بازدیدکنندگان در نوبت صبح کمتر به نمایشگاه می آیند و بیشتر بازدیدها از ساعت ٢١ به بعد شروع می‌شود اما در این ساعت زمان تعطیلی نمایشگاه فرا می‌رسد.

,

به گزارش ایسنا، شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه از ٢٠ تا ٢٥ شهریورماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های ارومیه در پارک جنگلی این شهر با حضور ٢٤٦ ناشر در حال برگزاری است.
انتهای پیام

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه