اخبار داغ

تصادف کامیون با پراید در بزرگراه آزادگان+عکس

تصادف کامیون با پراید در بزرگراه آزادگان+عکس
یک دستگاه خودروی پراید بر اثر تصادف با کامیون متلاشی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ساعت 08:15 صبح امروز در پی تماس خودروهای عبوری با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی مبنی بر تصادف دو دستگاه خودروی سبک و سنگین با یکدیگر، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 129 را به محل حادثه در غرب به شرق بزرگراه آزادگان، بعد از اتوبان ساوه اعزام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد جهان‌پناه؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی باری حین حرکت با سرعت زیاد با قسمت عقب یک دستگاه خودروی سواری پراید، که دو سرنشین مرد (22 و 35 ساله) داشت، برخورد کرده که هر دو سرنشین پیش از رسیدن آتش‌نشانان به محل توسط شهروندان از خودرو خارج شده بودند.

,

وی افزود: باتوجه مصدومیت سرنشینان خودروی پراید، آتش‌نشانان ضمن درخواست حضور عوامل اورژانس به محل، به ایمن‌سازی و قطع جریان برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین پرداختند و با استفاده از یک دستگاه جرثقیل، خودرو را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

,

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از تحویل محل به عوامل راهور و تحویل مصدومان به تکنسینهای اورژانس، خاتمه کار را اعلام کرده و به ایستگاه بازگشتند.

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه