اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

اگر دشمن دست درازی کند مردم دست او را می شکنند

اگر دشمن دست درازی کند مردم دست او را می شکنند
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مردم باید با حضور یکپارچه خود در صحنه های مختلف به سازندگی کشور کمک کنند و دشمن نیز ببیند که مردم پشت این نظام هستند و اگر آنها بخواهند دست درازی کنند این مردم دست آنها را خواهند شکست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان روز گذشته گفت: وظیفه بسیجیان در برهه زمانی کنونی آگاهی دادن به مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: بسیجیان باید هم خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنند و هم توطئه های دشمن را بیان کنند.

,

فرمانده سپاه ثارالله اظهار داشت: باید دقت کنیم که با حرف های خود مردم را نگران نکنیم و آنها را با واقعیت ها آشنا کنیم.

,

وی با بیان اینکه دشمنان در راهبرد کوتاه مدت به دنبال ایجاد اغتشاش در کشور بود تا با تبلیغات القا کند مردم از نظام جداشده اند، اظهار داشت: اما اصناف و گروه های مردمی با بصیرت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی این حرکت دشمن را ناکام گذاشتند.

,

ابوحمزه ابراز داشت: البته الان دشمن به دنبال این است با انتشار اخبار دروغ و التهاب آور تا توده های مردم را به میدان اغتشاش بیاورد که با هوشیاری مردم مطمئنا ناکام می مانند.

,

وی ادامه داد: دشمن در میان مدت به دنبال فشار اقتصادی بر قشرهای مختلف مردم به خصوص قشر مستضعف است.

,

ابوحمزه با بیان اینکه راه حل مشکلات کشور که عمده آن به داخل بر میگردد، مدیریت جهادی است، تشریح کرد: کار، تلاش، علم، محاسبه با خدا، تدبیر و درایت ویژگی های مدیریت جهادی است.

,

فرمانده سپاه ثارالله با اعلام اینکه راهبرد دشمن در طولانی مدت به دنبال تغییر در رفتار و نظام است، گفت: متاسفانه بعضی مسئولان که ترسیده اند به دنبال مذاکره هستند ولی بدانند که آمریکا، اروپا و سعودی تنها به دنیال تغییر رفتار و نظام هستند و به لبخند و مصاحبه این و آن بی توجه هستند.

,

وی تصریح کرد: تمام موفقیت هایی که در این ۴۰ ساله  بدست آوردیم به خاطر مدیریت جهادی است.

,

ابوحمزه خاطرنشان کرد: امروز اگر به دنبال پیروزی در جنگ اقتصادی هستیم باید فرامین ۲۴ گانه رهبری را نه در جلسه و سخنرانی بلکه در میدان عملی کنیم.

,

این مقام مسئول اعلام کرد: بعضی های تبلیغ میکنند که جمهوری اسلامی راهبرد ندارد و یا برای مشکلات برنامه ندارد، ولی همه بدانند رهبری با مشورت با نخبگان و مسولان سیاست هایی را تبیین کرده است که تمامی ابعاد را در آن دیده است.

,

فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه قوه قضائیه نیز باید در برخورد با مفدین اقتصادی قاطع برخورد کند، گفت: همه منتظرند ببینند که این قوه در جنگ اقتصادی چگونه با مفسیدن اقتصادی که در مقابل مردم ایستاده اند، برخورد میکند.

,

وی تاکید کرد: مردم باید با حضور یکپارچه خود در صحنه های مختلف به سازندگی کشور کمک کنند و دشمن نیز ببیند که مردم پشت این نظام هستند و اگر آنها بخواهند دست درازی کنند این مردم دست آنها را خواهند شکست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه