اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

اردوهای جهادی یک الگوست که نشان داده با همه کم بودها می توان گره ای را باز کرد

اردوهای جهادی یک الگوست که نشان داده با همه کم بودها می توان گره ای را باز کرد
نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس گفت: اردوهای جهادی یک الگو و پیام به مسئولان دارد که می شود با همه کم بودها و مشکلات گره ای را باز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، اصغر مسعودی نماینده نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شیرازه، در مورد برگزاری رزمایش خدمت و اردوهای جهادی در سراسر کشور توسط اقشار بسیج گفت: برگزاری اردوهای جهادی در این سطح می تواند این پیام برای مسئولان و مردم داشته باشد که می شود با یک انگیزه قوی جلو بسیاری از مشکلات کشور را گرفت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه غالب افراد حاضر در اردوهای جهادی را جوانان تشکیل می دهند گفت: این نیروی جوانی که با یک هدف ارزشمند بحث خدمت به محرومان و مستضعفان و رسیدگی به مناطق کم برخوردار را دنبال می کند، هم باعث تقویت و رشد خود افراد می شود و هم یک الگو و پیام به مسئولان دارد که می شود با همه کم بودها و مشکلات گره ای را باز کرد.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی که در کشور ما وجود دارد عدم بهره وری سازمانها، نهادها و افراد است گفت: متاسفانه سیستم اداری ما جلوی بسیاری از کارهای مفید را گرفته از جمله قوانین دست و پا گیر سیستم اداری و مسئولانی که درک صحیح از روح قانون ندارند و یا قوانین و مقرراتی وجود دارد که باعث شده در برخی از موارد نتوانیم عملکرد خوبی در برخی از بخش های کشور داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همین موارد باعث می شود که بسیاری از بودجه هایی که برای عمران کشور در نظر گرفته می شود برای اعتبارات درست تخصیص پیدا نکند.

مسعودی با اشاره به اینکه اقدام گروه های جهادی در زمینه عمرانی و فرهنگی قابل تقدیر است گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس همواره از فعالیت های فرهنگی سپاه و بسیج حمایت کرده و می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه