اخبار داغ

همزمان با رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص)۲؛

صلابت و اقتدار نظام به رخ جهانیان کشیده می شود/ ۶۰ گردان در سیستان وبلوچستان اقتدار عاشورایی را به نمایش می گذارند

صلابت و اقتدار نظام به رخ جهانیان کشیده می شود/ ۶۰ گردان در سیستان وبلوچستان اقتدار عاشورایی را به نمایش می گذارند
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت:در رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) عظمت، اقتدار و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، سردار امان الله گشتاسبی در تشریح خبر فوق به اصحاب رسانه از آمادگی 60 گردان در رزمایش اقتدار عاشورایی خبر داد و اظهار کرد: از آنجایی که امسال رزمایش اقتدار عاشورایی با ایام محرم همزمان شده است، در حوزه مسائل امنیتی یکپارچگی ایجاد کرده تا بتوانیم از ظرفیت این رزمایش به خوبی استفاده کنیم در همین راستا 41 گردان بیت المقدس و 19 گردان کوثر را سازمان دهی کردیم.
وی با بیان اینکه صبح روز تاسوعا با گفتن رمز عملیات در زاهدان رزمایش در سراسر سیستان و بلوچستان آغاز می شود، افزود: این رزمایش بزرگ با فعالیت گردان ها تا شام غریبان ادامه خواهد داشت که در آن قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد آرامش به نمایش گذاشته می شود.
فرمانده سپاه سلمان استان گفت: در دیگر نقاط کشور این رزمایش به طور نمادین و نمایشی انجام می شود اما در این استان گردان ها با تمام نیروها و ادوات جنگی خود در نقاط مشخص شده به فعالیت می پردازند.
 وی تاکید کرد: در راستای انجام این رزمایش بزرگ که برگرفته از دوران دفاع مقدس و سپاهیان محمد رسول الله(ص) است، عظمت، اقتدار و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهیم کشید.
گشتاسبی ادامه داد: هدف این رزمایش با توجه به مباحثی که در چندماهه اخیر در کشور ما با جنگ روانی که دشمن به راه انداخته بود تا با مایوس کردن مردم و بی انگیزگی آنها به ویژه در عرصه اقتصادی به اهداف خود برسد و چهل سالگی انقلاب را به نحوی تحت الشعاع قرار دهد این است که با تدابیر خوب همه مسئولان کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانستیم سه حرکت بزرگ و عظیم را در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) رقم بزنیم.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،, 60 ,
,
,
, ،,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه