اخبار داغ

در رزمایش خدمات‌رسانی بسیج کارمندان مطرح شد؛

خدمات‌رسانی مسئولان در جمع مردم مناطق محروم/ با تلاش دستگاه‌ها و بسیج از شرایط امروز عبور می‌کنیم

خدمات‌رسانی مسئولان در جمع مردم مناطق محروم/ با تلاش دستگاه‌ها و بسیج از شرایط امروز عبور می‌کنیم
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: هدف رزمایش خدمات‌رسانی بسیجیان کارمند این است مدیران کل به جمع مردم در مناطق محروم می‌روند تا خدمات‌رسانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی عصر روز گذشته در مراسم رزمایش خدمات‌رسانی بسیج کارمندان گفت: بسیج برای روزهای خطر و زمانِ نیاز تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,
وی افزود: در این روزها که دشمن تمام توانش را بکار گرفته تا مردم مأیوس شوند و فکر کنند دولت خدمات ارائه نمی‌دهد، بسیجیان از نهم شهریورماه‌جاری در رزمایش خدمات‌رسانی شرکت کردند.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: بیش از 330 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام کردیم و رزمایش محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی بسیجیان تا 29 شهریورماه‌‎جاری ادامه دارد.
,
 
,
سردار قاسمی با بیان این‌که چندین رزمایش تدارک دیده شده است افزود: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس که 14 شهریورماه انجام شد و مرحله بعدی حضور 20 هزار بسیجی استان خراسان جنوبی 12 مهرماه در استادیوم آزادی خواهد بود.
,
 
,
وی یادآور شد: رزمایش کارگران که یک شیفت ایثار انجام دادند و به افزایش تولید کمک کردند و رزمایش یک کاسب یک دانش‌آموز که بازاریان 970 بسته کمک تحصیلی را تهیه و برای دانش‌آموزان نیازمند ارسال کردند و این اقدام ادامه دارد.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی با بیان این‌که امروز رزمایش خدمات‌رسانی بسیجیان کارمند است گفت: هدف این رزمایش این است مدیران کل به جمع مردم در مناطق محروم می‌روند تا خدمات‌رسانی کنند.
,
 
,
سردار قاسمی افزود: در صحنه‌بودن، در میان مردم بودن و نشان‌دادن این‌که مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند و باید محرومان در اولویت خدمات‌رسانی قرار گیرند از دیگر اهداف این رزمایش است.
,
 
,
وی اظهار کرد: مردم به صورت محدود با قوانین آشنایی دارند که نیاز است به مردم آگاهی داده شود.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی تأکید کرد: بابد دشمن را مأیوس و دوستان انقلاب اسلامی را امیدوار کنیم.
,
 
,
سید مجتبی علوی‌مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: اگر امروز امنیت و آسایشی وجود دارد به خاطر ایثار و از خودگذشتگی شهدا و دلاورمردان عرصه دفاع مقدس است.
,
 
,
وی افزود: بسیج شجره طیبه و درخت تنومندی است که با خون شهدا آبیاری شده و استحکامش را مدیون خون شهدا است.
,
 
,
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بسبجی فرد کارآمد و ازخودگذشته‌ای است که در تمام عرصه‌ها وسط میدان بوده و تمام تلاشش را جهت به بار نشستن انقلاب اسلامی به کار گرفته است.
,
 
,
علوی‌مقدم افزود: بسیجی نیروی کارآمد و فعال و جزو بهترین و گرانبهاترین اقشار جامعه محسوب می‌شود و این تعریف کاملی از ایثار و فداکاری است.
,
 
,
وی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یک هفته نیست بلکه باید آن را به فرهنگ تبدیل کنیم.
,
 
,
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: تمام دشمنان دست به دست هم دادند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند.
,
 
,
علوی‌مقدم افزود: امروز در جنگ اقتصادی هستیم که مهم‌تر از جنگ نظامی است.
,
 
,
وی اظهار کرد: اگر در دفاع مقدس رودروی دشمن می‌جنگیدیم، امروز باید بیشتر از گذشته آماده باشیم.
,
 
,
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بسیجی باید حواسش جمع باشد و بسیج وابسته به همه آحاد مردم است.
,
 
,
علوی‌مقدم افزود: بسیج در تمامی عرصه‌ها ثابت کرده بی‌طرفی نسبت به احزاب و گروه‌ها دارد و بدون توجه به مزد و پاداش توانسته در وسط معرکه باشد و کشتی انقلاب اسلامی را که تمام تلاش دشمنان در به گل نشستن آن است را نجات دهد.
,
 
,
وی تأکید کرد: امروز اگر سپاه وارد عرصه اقتصادی شود قطعا می‌تواند اقدامات مؤثری انجام دهد.
,
 
,
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مهم‌ترین پایگاه مردمی، بسبج است.
,
 
,
علوی‌مقدم افزود: استاندار خراسان جنوبی باور قلبی به بسیج و سپاه دارند.
,
 
,
وی اظهار کرد: با تلاشی که در دستگاه‌ها، بسیج، سپاه و مردم وجود دارد، از پیچ پردردسری که استکبار برای ما راه انداخته است، عبور می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه