اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس خبرداد:

پیشنهاد نرخ تسهیلات 300 میلیون تومانی خرید مسکن/ مدت زمان باز پرداخت تسهیلات باید به 30 سال برسد

پیشنهاد نرخ تسهیلات 300 میلیون تومانی خرید مسکن/ مدت زمان باز پرداخت تسهیلات باید به 30 سال برسد
عضو کمیسیون عمران مجلس از افزایش نرخ تسهیلات خرید مسکن به 300 میلیون تومان خبر داد و گفت: سعی کرده‌ایم مدت بازپرداخت این تسهیلات را به 30 سال افزایش دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران از افزایش نرخ تسهیلات مسکن به 300 میلیون تومان خبر داد و گفت: این تسهیلات در مراحل ابتدایی و پیشنهادی است و سعی داریم مدت بازپرداخت آن را تا 30 سال افزایش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: با توجه به شرایط و وضعیت اقتصادی در کشور تسهیلات کنونی خرید مسکن پاسخگوی متقاضیان نیست به همین دلیل پیشنهاد افزایش تسهیلات را به دولت ارائه کرده‌ایم.
,
 
,
عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: هر طرحی از جمله افزایش تسهیلات خرید مسکن تبعاتی را در بازار ایجاد می‌کند اما امیدواریم با افزایش نرخ تسهیلات بتوانیم این بازار را از رکود خارج کنیم.
,
 
,
بیشتر بخوانید: وام مسکن/ شرایط جدید دریافت وام مسکن با اقساط 20 ساله + جزئیات 
,
 
,
 افزایش مدت زمان بازپرداخت تسهیلات سوداگران را فراری می‌دهد
,
بهادری با بیان اینکه افزایش طول مدت بازپرداخت تسهیلات مسکن به 30 سال موجب می‌شود که خریداران واقعی از آن استفاده کنند، افزود: با اجرای این طرح مانع ورود دلالان و سوداگران می‌شویم و تنها اجازه پرداخت به متقاضیان داده می‌شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون سرمایه‌های سرگردان در بازار مسیر درست خود را پیدا نکرده‌اند، گفت: به نظر می‌رسد که وضعیت کنونی اقتصادی کشور پایدار نباشد و به زودی شاهد بهبود بازار مسکن باشیم.
,
 
,
عضو کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: با توجه به نیاز جدید مسکن به سرمایه‌گذار، تدابیر لازم برای تعادل عرضه و تقاضای مسکن را در نظر گرفته‌ایم و تا چند ماه آینده این شرایط بهبود می‌یابد.
,
 
,
وی در پایان تأکید کرد: دولت باید برای بهبود بافت‌های فرسوده تمرکز خود را افزایش دهد و سرمایه‌ها را به این سمت هدایت کند زیرا نوسازی بافت‌های فرسوده مانع از هدر رفت سرمایه‌ها می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه