اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع):

برپایی "میز خدمت" در چهارمحال و بختیاری/18 اداره پای کار آمدند

برپایی "میز خدمت" در چهارمحال و بختیاری/18 اداره پای کار آمدند
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: میز خدمت در پاسخ به مطالبات مردمی در تمامی شهرستان های چهارمحال وبختیاری با حضور ۱۸ نفر از مدیران یا نمایندگان تام الاختیار ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، از راه اندازی میز خدمت در راستای تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی در سراسر استان خبر داد و گفت: این رزمایش امروز در شهرستان شهرکرد و در مسجد جامع با حضور ۱۸ نفر از مدیران یا نمایندگان تام الاختیار ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


سردار اکبری تصریح کرد: همزمان با شهرستان شهرکرد در اتاق اصناف فارسان، شهرک امام حسین کوهرنگ و لردگان نیز این رزمایش برپا می شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه اطلاع رسانی از طریق پایگاه های بسیج صورت گرفته است، تصریح کرد: محرومیت‌زدایی، ارتباط بیشتر مسئولین و مردم و سایر اهداف میز خدمت یعنی پاسخگویی به مطالبات مردم ازجمله اهداف این رزمایش است.

وی با بیان اینکه حضور مدیران در حل مطالبات راهگشا است و پیگیری‌ها برای حل مشکلات و به نتیجه رسیدن مطالبات توسط بسیج کارمندان انجام می شود، افزود: رزمایش میز خدمت به این سبک و به‌صورت سراسری در کشور برای اولین بار است که برگزار می‌شود اما در سال های گذشته مشابهه چنین برنامه هایی در مناطق محروم داشتیم و برنامه با همکاری بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی به صورت تعامل میان رده های مختلف انجام می‌شود و مدیران فقط در بحث پاسخگویی شرکت دارند و ارتباط تنگاتنگ میان مردم و مسئولان در محلات برقرار می‌شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه