اخبار داغ

جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین کشور:

خدمت رسانی بیش از ۷۰۰۰ گروه جهادی در قالب رزمایش خدمت

خدمت رسانی بیش از ۷۰۰۰ گروه جهادی در قالب رزمایش خدمت
جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین کشور گفت: هزار گردان بیت المقدس بسیج در مرحله اول رزمایش سپاهیان عاشورایی بسیج مردمی محمد رسول‌الله ۲ در قالب ۷ هزار و ۱۴ گروه جهادی در مناطق محروم کشور خدمت رسانی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدحسین سپهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: هزار گردان بیت المقدس بسیج در مرحله اول رزمایش سپاهیان عاشورایی بسیج مردمی محمد رسول‌الله ۲ در قالب ۷ هزار و ۱۴ گروه جهادی در مناطق محروم کشور خدمت رسانی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه رزمایش سپاهیان محمد رسول الله ۲ با هدف خدمت رسانی در مناطق محروم کشور در حال برگزاری است، تصریح کرد: تفاوتی که این رزمایش با سایر رزمایش ها دارد، در خدمت رسانی به مردمان مناطق محروم و عمران و آبادانی و پیشرفت کشور است که تا اواخر سال ۹۷ در حوزه های مختلف محرومیت زدایی برگزار می شود.

,

وی از حضور پزشکان متخصص و عمومی در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم کشور خبرداد و افزود: بیش از ۶ هزار گروه پزشکی تا پایان سال ۹۷ به مناطق محروم روستایی و شهری اعزام می شوند.

,

جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: میز خدمت رسانی از دیگر بخش های رزمایش سپاهیان محمد رسول الله ۲ است که با هماهنگی دستگاه های دولتی جهت ارائه خدمات بیشتر به مردم و رسیدگی به مشکلات مراجعه کنندگان در ادارات و نهادهای مختلف کشور انجام می شود.

,

سردار سپهر با بیان اینکه ۴ هزار پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم سطح کشور در حال اجرا است، افزود: پیش بینی میکنیم این این پروژه ها تا پایان سال جاری به ده هزار پروژه عمرانی در مناطق محروم روستایی برسد.

,

وی گفت: طرح همگام با کشاورزان برای تقویت و توسعه تولیدات کشاورزی در روستاهای سراسر کشور است که با حضور بسیج مهندسین کشاورزی در بخش های مختلف دامداری، کشاورزی و باغداری انجام می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه