اخبار داغ

نماینده اصلاح طلب مردم اهواز در مجلس :

خدمت رسانی جهادگران در روستاها ثمره همیاری اجتماعی است/ نمی توان نمره قابل قبولی به عملکرد دولت در مناطق محروم داد

خدمت رسانی جهادگران در روستاها ثمره همیاری اجتماعی است/ نمی توان نمره قابل قبولی به عملکرد دولت در مناطق محروم داد
نماینده اصلاح طلب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شرایط کنونی کشور سخت است اما نمی توان نمره قابل قبولی به خدمت رسانی دولت در مناطق محروم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی درباره خدمت رسانی بدون چشمداشت جهادگران و بسیجیان در مناطق محروم به خبرنگار تیتریک گفت: خدمت رسانی جهادگران و بسیجیان در مناطق محروم ناشی از همیاری اجتماعی است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک ,
علی ساری با اشاره به اینکه انجام فعالیت های جهادی زمینه ترغیب دیگر اقشار جامعه برای انجام خدمات این چنینی را فراهم میکند افزود: خدمت در مناطق محروم فعالیتی منسجم در راستای اهداف جامعه خواهد بود. 
,
 
,
وی درباره عملکرد دولت در مناطق محروم اظهار داشت: شرایط کنونی کشور سخت است اما نمی توان نمره قابل قبولی به دولت داد و البته نمی شود برخی از خدمات دولت را هم انکار کرد چرا که در مناطق محروم خدماتی انجام شده است. 
,
 
,
ساری با اشاره به اینکه بستگی دارد خدمت رسانی دولت به مناطق محروم به کدام منطقه باز می گردد تصریح کرد:  البته منطقه محروم ممکن است روستاهای خوزستان باشد یا در مکان دیگری که از هیچگونه منابع طبیعی برخوردار نیست.
,
 
,
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با تاکید بر اینکه دولت عملکرد خوبی در مناطق محروم خوزستان نداشته است: تمرکز در اعطای خدمات اجتماعی از طریق محیط های همجوار به شکل مستقیم می تواند بخش اعظمی از محرومیت زدایی در مناطق محروم را مرتفع کند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه