اخبار داغ

رایحه خوش «خدمت‌رسانی»

خط‌شکنان خدمت‌رسانی به صف شدند /نمایش اقتدار سپاهیان محمدرسول‌الله (ص) در کرمانشاه

خط‌شکنان خدمت‌رسانی به صف شدند /نمایش اقتدار سپاهیان محمدرسول‌الله (ص) در کرمانشاه
رزمایش بزرگ اقتدار عاشوراییان سپاه محمد رسول‌الله (ص) در کرمانشاه آغاز شد و بسیجیان جان بر کف و خط‌شکنان محرومیت‌زدایی به صف شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از  مرصاد ، رزمایش بزرگ اقتدار عاشوراییان سپاه حضرت محمد رسول‌الله 2 امروز دوشنبه با حضور خیل عظیم گروه های جهادی و گردان های بیت المقدس و کوثر در کرمانشاه آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,
 
,
بسیجیان جان بر کف که همواره با خدمت بی‌منت و بدون چشم‌داشت در محرومیت‌زدایی و رفع چهره نازیبای فقر از چهره زیبای ایران اسلامی پیشقراول بوده‌اند این بار نیز با حضور در این رزمایش بزرگ خدمت‌رسانی، اقتدار خود در عرصه‌های نظامی و خدمت‌رسانی به نمایش گذاشتند.
,
 
,

رزمایش

, رزمایش,
رایحه خوش خدمت‌رسانی مناطق محروم استان کرمانشاه را در برگرفته و جهادگران و بسیجیان مخلص آمده ‌اند تا با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند.
,

رزمایش
رزمایس

, رزمایش,
, رزمایس,

 

,

این مراسم میهمانان ویژه‌ای هم دارد؛ تابوت‌های پیکر مطهر 9 شهید گمنام دفاع مقدس در این مراسم قرار داده شده‌اند و بوی شهادت و ایثار فضا را عطرآگین کرده است.

,

رزمایش

, رزمایش,

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم افتتاح این رزمایش اظهار داشت: امام(ره) شجره طیبه ای را غرس کرد و مقام عظمای رهبری آنرا آبیاری کرد و به حمد خدا این شجره طیبه مایه عزت و سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: تا زمانی که اساس ما این تفکر و فرهنگ بسیج که بر گرفته از فرهنگ ناب حسینی و عاشورایی است ما ملت سربلند و با عزت خواهیم بود و حرکت ما در همه ملل اسلامی با شتاب ادامه خواهد داشت.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، اقتدار امروز بسیجیان را برگرفته از فرهنگ ناب عاشورایی عنوان کرد.

,

رزمایش

, رزمایش,

 

,

دشمن توان نیروی انسانی ایران را خارج از محاسبات جهان می‌داند

,

 

,

حشمت الله فلاحت پیشه امروز دوشنبه در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) ۲ که با حضور خیل عظیم گروه های جهادی و گردان های بیت المقدس و کوثر در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از دوران مجلس هشتم تهدیدهای نظامی علیه نظام ایران شروع شد و مقامات آمریکایی مدام ادعا می کردند که طرح حمله به ایران را روی میز آورده اند.

,

وی افزود: رئیس مجلس استرالیا آن زمان پیشنهاد داد که طرف آمریکایی می خواهد با هیات ایرانی مذاکره کند و ما قبول نکردیم و آنرا خلاف مقررات داخلی دانستیم، گفتند اگر مذاکره نکنید جنگ می‌شود و ما در پاسخ گفتیم که مردم ایران استاد یک چیز در مقابل آمریکا هستند و آن رو کم کنی است.

,

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان نادان ما ادعا کردند که در چهلمین سال پیروزی انقلاب برای ایران برنامه دارند.

,

فلاجت‌پیشه ادامه داد: بر اساس اسناد تاریخی بیش از ۴۰ نوع اقدام خصمانه تا کنون دشمنان علیه این ملت مظلوم و البته مقاوم به کار بردند، اقداماتی که در هر کشور دیگر اجرا می کردند آنرا به نابودی می کشیدند اما کشور ما همیشه روی آنها را کم کرده است.

,

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به حربه تحریم اقتصادی روی آورده است اما باید بداند که راه به جایی نخواهد برد.

,

فلاحت پیشه خطاب به مسئولانی که دچار رعب شده اند، گفت: مگر شما تاریخ اسلام را نخواندید که آمریکاییها در اوج قدرت نتوانستند علیه ما اقدام کنند.

,

12

, 12,

وی اذعان داشت: آمریکا با هر نوع ترفندی از جمله کودتا، شریک شدن با دشمن ما در جنگ تحمیلی که ۷۰ شرکت آمریکا در آن بمب شیمیایی به صدام می دادند، تحریم و... وارد شده است اما ایرانیان با تحمل هر نوع تهدید و تحریمی با افتخار توانستند جزو ۲۰ کشور اقتصادی اول دنیا شوند.

,

فلاحت‌پیشه همچنین یادآور شد: تحلیلگران آمریکایی می گویند دنیا یک شطرنج سه بعدی است، بعد اول آن نظامی که اختیار عمل آن با آمریکاست؛ بعد دوم اقتصادی که اختیارش دست آمریکا نیست و بعد سوم تروریست است که ما نمی توانیم آنرا مدیریت کنیم.

,

 رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور آمریکا که یک زمانی ۴۰ درصد اقتصاد دنیا در دستانش بود الان به سختی ۲۳ درصد اقتصاد دنیا در دست آنهاست.

,

وی با اشاره به اینکه آمریکاییها زمانی که در عرصه اقتصاد فعال مایشاع بودند هیچ غلطی نکردند، گفت: آمریکاییها در حال افول هستند و تا ۷ سال آینده دیگر در اقتصاد حرف اول را نخواهد زد.

فلاحت‌پیشه اظهار داشت: در طول تاریخ ایرانیان با تکیه بر توان مهندسی معکوس و نیروی انسانی خود در همه زمینه ها یک جمله را خلق کردند که آمریکاییها می گویند که جنگ با ایرانیان مدیریت ناپذیر است.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امرور جوانان این مرز و بوم توان موشکی ایران را به حدی رساندند که می تواند تا ۱۰ سال دشمنان را به دنبال خود بکشاند یعنی ۱۰ سال دشمنان از ما عقب هستند و حتی موشک ها می تواند بر اتاق فرماندهی آنها بنشیند.

وی گفت: دشمنان یک چیز را که خارج از محاسبات روز دنیا می دانند توان انسانی ایرانیان است که حسین وار و زینب وار در قبال مملکت ایستاده اند و در چهل سالگی انقلاب باز هم جشن پیروزی انقلاب را با شکوهتر برگزار خواهند کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر ما با همان روحیه بسیجی و با تکیه بر سربازان گمنام در مقابل دشمنان بابستیم در چهلمین سال پیروزی رو کم کنی تاریخی خواهیم داشت که برای این منظور سربازان گمنام و البته مدیرانی را که مرعوب نشده باشند می خواهیم.

وی افزود: حدود ۸۰ درصد اقتصاد کشور داخلی است و فقط آمریکا بر ۲۰ درصد آن می تواند تاثیر بگذارد لذا بدون شک دشمن در جنگ تحریم نیز در مقابل اراده این ملت مجبور به عقب نشینی خواهد شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

بدرقه «تابوت‌های نور» بر دستان پُر مهر کرمانشاهی‌ها

,

 عاشقان شهادت و سربازان ولایت و همه آنهایی که دل در گرو این آب و خاک داشته و شهدای فدایی این مرز و بوم را از جان دوست دارند امروز آمده بودند برای بدرقه سربازان دیروز تا عطر پیراهن یوسف‌های وطن را استشمام کنند و دعای خیرشان را ملتمس باشند.

,

اشک‌های شوق گونه‌ها را تر کرده بود، برخی‌ها چفیه‌ها را به تابوت‌های حامل پیکرهای مطهر تبرک می‌کردند و برخی دیگر دلنوشته‌هایشان را روی آنها به یادگار می‌گذاشتند تا آرام بگیرد دل‌های بیقرارشان.

,

تشییع پیکر شهید

, تشییع پیکر شهید,

 

,

مادری عکس فرزند مفقودالاثرش را آورده بود و در میان تابوت‌ها دنبال ردی، نشانه‌ای، اثری از دلبندش بود که سال‌های سال در غم بی‌خبری پیر شده بود و می‌گفت همه اینها فرزندان من هستند.

,

مردم شهر از گوشه و کنار جمع می‌شدند دور خود روی حامل پیکرهای مطهر و آنرا در مسیری چند صدمتری همراهی کردند؛ ذکر سلام و صلوات فضای شهر را معطر کرده و شمیم شهادت در شهر پیچیده است.

,

2

, 2,

فرزند شهیدی بهانه پدر را می‌گرفت؛ پدری که هیچگاه او را ندیده بود و آغوش گرم و دستان پر مهرش را از تابوت‌های شهدا طلب می‌کرد و آرزویش فقط یک نشان از پدر بود.

,

حضور شهدا در هفتمین روز از ماه محرم حال و هوای شهر را بیش از پیش عاشورایی و حسینی کرد؛ همه اقشار مختلف مردم و از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان همه امروز آمده بودند تا یک صدا فریاد لبیک یا حسین سر دهند و بگویند ادامه دهنده راه شهدا هستند.

,

پیکر پاک و مطهر ۹ شهید گمنام دفاع مقدس امروز دوشنبه بر دسـتان خیل عظیـم عاشـقان حسـینی و سـوگـواران عاشـورایی تشییع شد.

,

 

,

ا

, ا,

 

,

حضور جهادگران در مناطق محروم

, حضور جهادگران در مناطق محروم,

همزمان با اجرای این رزمایش 155 گزوه جهادی در مناطق محروم استان کرمانشاه حضور پیدا کرده‌اند تا با شرکت در این رزمایش  به مردم مناطق محروم خدمت‌رسانی کنند.

,

خدمات این گروه‌ها در قالب فعالیت‌های عمرانی و سازندگی، آموزشی، مشاوره‌ای، فرهنگی، بهداشتی و درمانی و... است که بیشتر مانور خدمت آنها در مناطق محروم و حاشیه شهرهاست.

,

اا

, ا, ا,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه