اخبار داغ

مراسم اختتامیه طرح هجرت ۳ دانش آموزی سپاه ناحیه کهگیلویه برگزار شد

مراسم اختتامیه طرح هجرت ۳ دانش آموزی سپاه ناحیه کهگیلویه برگزار شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت:مراسم اختتامیه طرح هجرت ۳ دانش آموزی سپاه ناحیه کهگیلویه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه ضمن عرض تسلیت ایام الله محرم از تلاش همه بسیجیان، دانش آموزان و کسانی که در این طرح همکاری داشتند،تقدیر تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

سرهنگ محقق زاده بیان کرد:این طرح به مدت ۴۰ روز و در قالب انواع مختلف برنامه و دوره ها وکلاس ها برای دانش اموزان برگزار شد که از جمله به ارسال گروه های جهادی برای کمک به محرومین ،رنگ امیزی  واماده کردن مدارس برای سال تحصیلی جدید و کلاس های فن سخن وری ،برنامه های فرهنگی و ورزشی و آشنایی با بسیج اشاره کرد .

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصل مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کهگیلویه نیز ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) اظهارکرد: اگر کسی میخواهد شناختش کامل بشود و حب ومحبت امام حسین(ع)در دلش راه پیدا کند بایدراه روش وسیره امام حسین(ع)را قبل از شهادت حین شهادت وبعد شهادت مطالعه وخوب بشناسد و صرف نشستن در هیئات وعدم مطالعه شناخت را کامل نمیکند.

,

 

,

برپایه این گزارش گزارش ، بهره گیری از توان ، نیرو و نشاط جوانان و نوجوانان برای سازندگی کشور، تقویت مبانی اعتقادی ، اخلاقی و اجتماعی دانش آموزان و مشارکت آن ها در فعالیت های عمرانی و فضاهای آموزش و پرورش به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه، از اهداف اجرای طرح هجرت ۳ بود.

,

 

,

گفتنی است که در پایان این برنامه از ۴۵نفر از بسیجیان،دانش آموزان شرکت کننده در طرح اساتید و مربیان وعوامل اجرایی برنامه ها تقدیر شد.

,

 

,
---
, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه