اخبار داغ

شهردار چرام کارنامه قابل قبولی از خود ارائه داده است/عزل نیروها در اختیار شهردار است!

شهردار چرام کارنامه قابل قبولی از خود ارائه داده است/عزل نیروها در اختیار شهردار است!
سخنگو و عضو شورای شهر چرام با ارسال یادداشت و جوابیه ای به خبرنگاران به خبر استیضاح شهردار این شهر واکنش نشان داد که عینا آورده میشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس عطاءالله حدادی سخنگو و عضو شورای شهر چرام با ارسال یادداشت و جوابیه ای به خبرنگاران به خبر استیضاح شهردار این شهر واکنش نشان داد که عینا آورده میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

 

, ,

 در جوابیه ارسالی آمده است:

, ,

 

, ,

, ,

ضمن عذر خواهی از دوست و برادر وهمکار عزیزم آقای بشارت لازم است در مورد مطلبی که تحت عنوان استیضاح شهردار در گروهای مجازی منتشر گردیده نکاتی چند به اطلاع دوستان برسانم.

,

, ,

۱_ حسب وظایف ذاتی شورا بکار گیری نیرو یا نصب و عزل نیرو ها در حیطه ی اختیارات شورا نبوده واز اختیارات شهردار است.

,

, ,

۲- در خصوص به کار گیری آقای اردشیر شمشیری، وی به سازمان همیاری شهرداریها معرفی گردید لیکن نامبرده حاضر به عقد قرار داد نشد.

,

, ,

۳_جهت تنویر افکار ؛عزیزان بدانند که قرار داد سازمان همیاری شهرداریها بسیار متقن ومحکم است و تمام امتیازات ازجمله مرخصی ها، حق لباس، پاداش پایان خدمت، بیمه تامین اجتماعی شخص و اعضا خانواده وی را شامل می شود.

,

, ,

درضمن حدود یک سال که از انتخاب آقای نوری به عنوان شهردار می گذرد به گواهی افکار عمومی ودرمقایسه با ادوار گذشته بسیار خوب درخشیده و کارنامه قابل قبولی از خود ارائه کرده که لازم می دانم ازطرف شورای شهر از خدمات ارزنده شهردار خدوم تشکر نمایم و لقب مرد خستگی ناپذیر برازنده ی وی است.

,

, ,

بنابر این در شورای شهر چرام بحث استیضاح هیچ محلی از اعراب ندارد.

, ,

 

,  ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه