اخبار داغ

طرح های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

طرح های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعتبارات محدود دولت گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام این استان نیازمند ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری روز گذشته  در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حدود یک‌هزار و ۷۰۰ پروژه نیمه کاره در استان وجود دارد که با وضعیت کنونی دولت از لحاظ بودجه و تخصیص‌ اعتبارات مشخص نخواهد بود که پروژه‌ها چه زمانی به پایان خواهند رسید. به همین دلیل طرح های نیمه تمام باید به بخش خصوصی دارای شرایط واگذار شود.

وی تصریح کرد: سپردن طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی به گونه ای باشد که برای مجری دارای صرفه اقتصادی، توجیه و سودآوری مناسب باشد.

استاندار یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در ارزیابی مدیران کل دستگاه های اجرایی ، برای تسهیل در سپردن طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی امتیاز لحاظ کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: خروج از رکود، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از مهمترین مزیت های سپردن طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی است.

وی اظهار داشت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری ارتباط خود با بخش خصوصی را تقویت و برگزاری نشست های تخصصی در راستای برنامه ریزی با هدف توسعه استان را بیشتر کند.

عباسی تصریح کرد: در نشست های شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری خواسته ها، دیدگاه ها، پیشنهادات و انتقاد های احتمالی این بخش دسته بندی و به گوش مسئولان ارشد استان رسانده شود.

وی افزود: در نشست های شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی حضور استاندار الزامی نیست و باید این جلسات بیشتر برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این پس ، نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ، کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری عصرها تشکیل و از برگزاری آن در وقت اداری خودداری شود تا رسیدگی به کار ارباب رجوع بانک ها و دستگاه های اجرایی دچار مشکل نشود.

وی گفت: در هر کدام از جلسات بعدی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری دو دستگاه اجرایی برش استانی وضعیت سرمایه گذاری، میزان اشتغالزایی و آخرین وضعیت طرح های خود را در جلسات بعدی ارائه کند.

عباسی تصریح کرد: انجام دیدارهای موردی از طرح های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری و بررسی حضوری آن در محل اجرای طرح جزو برنامه های مسئولان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: برای تسریع و تسهیل در رفع مشکلات طرح های مرتبط با ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری می توان برخی جلسات این ستاد را در محل پروژه های مربوطه برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه