اخبار داغ

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

انتصاب سیف یک اقدام سیاسی برای جلوگیری از رسیدگی به تخلفات بانک مرکزی است

انتصاب سیف یک اقدام سیاسی برای جلوگیری از رسیدگی به تخلفات بانک مرکزی است
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: انتصاب سیف به عنوان مشاور رییس جمهور برای اجتناب از رسیدگی به تخلفات بانک مرکزی است که البته قوه قضاییه باید با قاطعیت برخورد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با راه آرمان در خصوص انتصاب سیف به عنوان مشاور رئیس جمهور گفت: بانک مرکزی در طول ۵ سال گذشته شرایط بسیار نامناسبی داشت و مشکلات و مسائلی زیادی در بخش های مختلف داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی ادامه داد: سیف کارهای خوبی هم انجام داده است ولی معدل عملکرد وی از نظر مجلس و کارشناسان قطعا مردود است.

,

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تشریح کرد: سیاست های ارز و طلا، افزایش سود سپرده ها و تعین نرخ ثابت برای ارز از اشتباهات فاحش سیف بود که هیچگاه از ذهن کارشناسان اقتصادی فراموش نخواهد شد.

,

پورابراهیمی تصمیم رئیس جمهور را یک اشتباه فاحش دانست و افزود: این مردم هستند که قضاوت میکنند که آیا این کار به نفع کشور بوده است.
این نماینده مجلس با بیان اینکه رویکرد رییس جمهور یک رویکرد سیاسی بود تصریح کرد: این انتصاب برای اجتناب از ورود قوه قضاییه به ریز اطلاعات مربوط به تخلفات بانک مرکزی است که البته قوه قضاییه باید با قاطعیت برخورد کند.
وی ادامه داد: اگر رییس جمهور فکر میکند با این حکم ممنوعیت و محدودیت برای رسیدگی قوه قضاییه به پرونده تخلفات بانک مرکزی ایجاد میکند، اشتباه کرده است.

,
,
,

پورابراهیمی  تاکید کرد: این انتصاب هم به ضرر دولت و هم به ضرر مجموعه تصمیم گیری های اقتصادی کشور خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه