اخبار داغ

در راستای رزمایش خدمات رسانی در کرمان؛

مشکلات مردم محله الله آباد با حضور مسئولین پیگیری شد

مشکلات مردم محله الله آباد با حضور مسئولین پیگیری شد
رزمایش خدمات رسانی (میز خدمت) بسیج کارمندان در محله الله آباد کرمان با حضور جمعی از مسئولین جهت رفع مشکلات مردم برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛رزمایش خدمات رسانی (میز خدمت) بسیج کارمندان در محله الله آباد کرمان با حضور جمعی از مسئولین جهت رفع مشکلات مردم برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در این رزمایش مسئول بسیج سازندگی،مسئول بسیج کارمندان،مسئول بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولین ادارات برق ،گاز و آب و فاضلاب حضور داشتند .

,

 

,

, ,

جواد جلالی مسئول بسیج کارمندی استان کرمان در گفتگو با خبرنگارما با بیان این که در آستانه هفته دفاع مقدس رزمایش خدمات رسانی بسیج کارمندان در کرمان برگزار می شود ، اظهار داشت : همزمان با سراسر کشور در تاریخ ۲۶ شهریورماه در کرمان و سایر شهرستان های استان میزهای خدمت بسیج کارمندان استان کرمان در حاشیه شهرها برای خدمت رسانی به مردم برپا می شود .

,

 

,

وی گفت : در مرکز استان ۳ گروه جهادی با محوریت حوزه های بسیج ادارات شهر کرمان انجام خدمت می کنند.

,

مسئول بسیج کارمندی استان کرمان خاطر نشان کرد : در کرمان اولین گروه جهادی در محله الله آباد ، دومین گروه جهادی در محله فیروزآباد و سومین گروه جهادی در روستای شرف آباد حضور پیدا خواهند کرد.

,

جلالی ادامه داد : این گروه های جهادی با حضور مسئولین ادارات استان و شهرستان و همچنین فرماندار کرمان به ارائه خدمات مشاوره ای به مردم خواهند پرداخت.

,

وی تشریح کرد : همزمان با این رزمایش در ۱۵ شهرستان استان نیز این اردو جهادی با محوریت بسیج ادارات شهرستان و دعوت از فرمانداران آن ها و مسئولین ادارات با قوت انجام خواهد شد .

,

مسئول بسیج کارمندی استان کرمان در رابطه با اهداف این رزمایش افزود : خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات آن ها و دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم در سایه رزمایش خدمات رسانی از اهداف این رزمایش است و یکی دیگر از اهداف رزمایش پوشش مناسب و انعکاس آن از طریق صدا و سیما ، سایت ها و کانال های پیام رسان می باشد.

,

, ,

عمده گلایه مردم محله الله آباد به مسئولین در این رزمایش مربوط  به هزینه های بالای برق ، آب و گاز بود و همچنین رسیدگی نکردن مسئولین به وضعیت نابسامان محله الله با وجود پیگیری های زیاد بود .

,

مردم همچنین نسبت به نصب نکردن انشعابات آب ، برق و گاز به دلیل هزینه های زیاد نصب انشعابات و اقساطی نکردن آن اعتراض داشتند که مسئولین به آن ها این قول را دادند که این هزینه ها را اقساطی از مردم دریافت کنند.

,

در ادامه نیز برخی از مردم  از خاکی بودن خیابان و کوچه های خیابان چهارده معصوم گلایه مند بودند زیرا خاکی بودن خیابان ها وکوچه ها را یکی از دلایل مصرف بیش از حد آب می دانستند .

,

از دیگر مشکلاتی که مردم نسبت به آن گلایه داشتند می توان به ناامنی محله ، تصادفات مکرر ، دزدی هایی که در این محله اتفاق می افتد، کمبود روشنایی در خیابان یاس و … بود .

,

مسئولین نیز چهره به چهره با مردم گفتگو کردند و در آخر هم مصوبات لازم جهت حل مشکلات مردم محله الله آباد اتخاذ شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه