اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس تأکید کرد؛

فعالیت ۶۹ بازنشسته در پست های دولتی کرمان/مهلت ۲ ماهه به بازنشستگان جهت ترک محل خدمت

فعالیت ۶۹ بازنشسته در پست های دولتی کرمان/مهلت ۲ ماهه به بازنشستگان جهت ترک محل خدمت
کمالی پور گفت:طبق گفته های استاندار وقت رزم حسینی آمار بازنشستگان مشغول به خدمت در پست های دولتی استان را ۶۹ نفر اعلام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در گفتگو با راه آرمان ؛ در خصوص تعداد بازنشستگان مشغول به کار در پست های دولتی در استان کرمان گفت: طبق گفته های استاندار وقت رزم حسینی آمار بازنشستگان مشغول به خدمت در پست های دولتی استان را ۶۹ نفر اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی با بیان اینکه آمار دقیقی را از شرایط موجود در این زمینه مربوط به استان نداریم، عنوان کرد: قانون منع به کارگیری بازنشستگان در پست های دولتی به محض ابلاغ توسط  رئیس جمهور جنبه اجرایی پیدا می کند.

,

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب فوق ادامه داد:ظرف مدت دو ماه افرادی که مشمول قانون بازنشستگی می شوند باید محل خدمت خود را ترک کنند.

,

کمالی پور در پایان خاطر نشان کرد:چنانچه افراد بازنشسته بنا به هر علتی ظرف مدت تعیین شده محل خدمت خود را ترک نکنند؛ مشمول انفصال خواهند شد  و حقوقشان نیز قطع خواهد شد؛ همچنین با مدیران بالادستی که نسبت به وظیفه خود تعلل کرده اند برخورد خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه