اخبار داغ

فرمانده سپاه رفسنجان مطرح کرد؛

ضرورت ورود بسیج به بحث رسانه در مقابله با عملیات روانی دشمن

ضرورت ورود بسیج به بحث رسانه در مقابله با عملیات روانی دشمن
فرمانده سپاه رفسنجان گفت: اهالی رسانه در فضای رسانه ای بهترین سربازانی هستید که می توانید ورود پیدا کنید و نیاز بود که بسیج رسانه نیز راه اندازی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سرهنگ علی سلطانی در مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و هجمه دشمن در بحث فرهنگی و رسانه ای و برای مقابله با این هجمه نیاز است که در تشکیلات بسیج نیز جایگاهی ویژه برای اهتمام به رسانه داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه امروز جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه کشورمان در حال رقم خوردن است تصریح کرد: وظیفه اصحاب رسانه مقابله با جنگ فرهنگی است کمااینکه رهبر فرزانه انقلاب نیز از سالها قبل هشدار می دانند به تهاجم فرهنگی دشمن و مقابله در برابر آن.

,

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: زمینه امروز جنگ اقتصادی است که با یک عملیات روانی و رسانه ای همراه است و باید کسانی باشند که مقابله کنند ، یک نیروی رزمی و بسیجی که در برابر دشمن این هجمه زهر آلود دشمن دفاع کند .
وی تصریح کرد: آنچه که رد حال رخ دادن است این است که تاثیر عملیات روانی حتی اثرش از تحریم های دشمن بیشتر است گاهی خودمان این موضوع را رقم می زنیم و جنگ بسیار سخت اتفاق می افتد، در جنگ اقتصادی ضربه اصلی به محرومین جامعه وارد می شود.

,
,

سلطانی بیان داشت: آمریکایی ها امسال را تاریخ مقرر کردند برای نابودی ایران که این گردنه را باید رد کنیم و آنچه که مد نظر رهبری است دلگرم کردن مردم به نظام و انقلاب است و این وظیفه بر عهده مسئولی و غیر مسئول گذاشته شده است.

,

وی تصریح کرد:  اهالی رسانه در فضای رسانه ای بهترین سربازانی هستید که می توانید ورود پیدا کنید و نیاز بود که بسیج رسانه نیز راه اندازی شود.
سلطانی بیان داشت: آنگاه که تهدیدی متوجه کشور شد هر رسانه با هر نگرش و هر سلیقه ی سیاسی باید به میدان آید تهدید که امد دیگر چپ و راست نمی شناسد ، باید هنرمندانه وارد شویم محتوا تولید کنیم و آن را به مردم ارایه دهیم.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه