اخبار داغ

گزارشی از رزمایش میز خدمت بسیج کارمندان خراسان جنوبی؛

رفع مشکلات مردم با برپایی میز خدمت/ مدیران بسیجی بین مردم حاضر شدند

رفع مشکلات مردم با برپایی میز خدمت/ مدیران بسیجی بین مردم حاضر شدند
اردوی جهادی رزمایش میز خدمت بسیج کارمندان خراسان جنوبی در 5 نقطه محروم حاشیه بیرجند برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، رزمایش خدمت در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم حاشیه شهری از 9 تا 29 شهریور ماه در سطح کشور آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان,  , خاورستان, خاورستان, ، رزمایش خدمت در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم حاشیه شهری از 9 تا 29 شهریور ماه در سطح کشور آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.,

 

,

در خراسان جنوبی نیز این رزمایش از اولین روز آغاز شده و تا کنون 330 گروه جهادی برای خدمت رسانی به مناطق محروم شهری اعزام شده و به مردم این مناطق در حوزه های مختلف خدمت رسانی کرده اند.

,

 

,

عصر روز گذشته همزمان با 25 شهریور ماه در 5 نقطه شهر بیرجند رزمایش خدمت بسیج کارمندان با عنوان میز خدمت برگزار شد و در این رزمایش سه ساعته مدیران کل ادارات خراسان جنوبی برای خدمت رسانی و شنیدن مشکلات مردم حضور در روستاهای حاجی آباد، چهکند، امیرآباد، دستگرد و محله موسی بن جعفر (ع) بیرجند حضور پیدا کردند.

,

, ,

 

,

برنامه محوری رزمایش میز خدمت که با حضور سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی و سید مجتبی علوی مقدم معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و تعدادی از مدیران کل ادارات استان همراه بود در روستای حاجی آباد بیرجند برگزار شد.

,

 

,

مردم روستای حاجی آباد بیرجند در محل حسینه این روستا برای بیان مشکلات خود به مسئولان منتظر حضور مسئولان استانی بودند.طبق اطلاع رسانی که از قبل شده بود مسئولان رأس ساعت برای شنیدن مشکلات مردم روستای حاجی آباد وارد حسینه این روستا شدند.

,

 

,

برخی از مردم مشکلات خود را در قالب نامه آماده کرده بودند که به مدیران کل و مسئولان تحویل دهند و برخی دیگر حضوری مشکلات خود را مطرح و پاسخ خود را می‌گرفتند.

,

 

,

مردم روستای حاجی آباد از اینکه فرصتی فراهم شده و مدیران کل ادارات استان خودشان برای شنیدن و رفع مشکلات در بین مردم آمده بودند راضی بوده و درخواست داشتند که این میز خدمت به طور مستمر در طول سال نیز ادامه داشته باشد.

,

 

,

 

,

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری رزمایش میز خدمت در روستای حاجی آباد بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: رزمایش خدمت در خراسان جنوبی از 9 شهریور آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی با بیان اینکه تعداد گروه های جهادی اعزام شده تا کنون به 330 گروه جهادی رسیده اند، افزود: هدف از این رزمایش خدمات دهی به مناطق محروم حاشیه شهری و رفع کردن گوشه ای از مشکلات مردم است.

,

 

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان کرد: رزمایش خدمت در حوزه های فرهنگی، عمرانی، آموزشی و علمی در سطح استان و با استفاده از بسیجیان هر شهرستان در حال برگزاری است و در مرکز استان و شهرستان‌ها نیز بسیج کارگری بسیج اصناف و بسیج کارمندان در رزمایش خدمت شرکت کرده‌اند.

,

, ,

سردار قاسمی با بیان اینکه بسیج کارگری خراسان جنوبی در 19 کارخانه استان شیفت ایثار و بسیج اصناف در قالب طرح یک کاسب یک دانش آموز در راستای رزمایش خدمت انجام وظیفه کرده‌اند، گفت: امروز نیز بسیج کارمندان ادارات استان برای خدمت رسانی در مناطق محروم حاشیه شهری به پا خواسته و برای برطرف شدن مشکلات و شنیدن درد مردم در مناطق محروم شهری در حال انجام خدمات رسانی هستند.

,

 

,

 

,

وی با بیان اینکه رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله 2 نیز در شهریور ماه در سطح کشور در حال برگزاری است، گفت: این رزمایش در دو مرحله است که مرحله اول آن با عنوان رزمایش تاکتیکی و نظامی در 14 شهریور ماه برگزار شد و مرحله دوم آن در 12 مهر ماه برگزار خواهد شد که در خراسان جنوبی 20 هزار بسیجی در این رزمایش حضور خواهند داشت.

,

 

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری رزمایش میز خدمت، عنوان کرد: بسیج برای روزهای بحران و خطر به وجود آمده و بسیجیان همیشه در صحنه آماده اند از طرف دیگر مردم ولی نعمت ما هستند و بسیج کارمندان وظیفه دارد که برای رفع مشکلات مردم بسیجی وار در بین مردم حاضر شده و شنونده مشکلاتشان باشد و در راستای رفع مشکلات اقدام کند.

,

 

,

سردار قاسمی عنوان کرد: رزمایش میز خدمت فقط مختص به یک روز نیست و قرار است در هفته دفاع مقدس و سایر مناسبت‌های سال که معمولا مسئولان در قالب دهگردشی شنونده مشکلات مردم هستند ادامه داشته باشد.

,

 

,

سید مجتبی علوی مقدم معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز که در رزمایش میز خدمت روستای حاجی آباد بیرجند حضور داشت در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: اقدام بسیجیان برای رفع محرومیت در قالب رزمایش خدمت بسیار خوب و با ارزش است.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی افزود: اگر امروز ما در کشور امنیت و آرامش داریم این امنیت مدیون بسیجیانی است که برای دفاع از کشور پیش قدم شده و بسیاری از آنها در راه دفاع از کشور به شهادت رسیدند.

,

 

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: دولت و دولتمردان بسیج را به عنوان بازوی قوی برای کمک به حل مشکلات کشور باور داشته و همیشه دست بسیجیان را برای همراهی و همکاری با دولت می‌فشارند.

,

, ,

علوی مقدم با بیان اینکه استاندار خراسان جنوبی نیز ارادت خاصی به بسیج و سپاه دارد، عنوان کرد: هر جایی که برای رفع مشکلات نیاز به کمک از طرف بسیج داشته‌ایم از نیروهای بسیجی همیشه در صحنه برای کمک دعوت کرده و بسیج نیز ما را همراهی کرده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه مهمترین پایگاه مردمی بسیج است، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی لازم است که بسیج و دولت به پشتوانه مردم برای رفع مشکلات دست به دست هم داده و از این پیچ پر دردسری که استکبار برای ما به وجود آورده است عبور کنیم.

,

 

,

 

,

علاوه بر سردار قاسمی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس، مدیر کل بهزستی استان، فرماندار و بخشدار مرکزی بیرجند، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی و مدیر امور برق شهرستان بیرجند در روستای حاجی آباد حضور داشتند.

,

 

,

علی عرب نژاد مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی نیز در حاشیه میز خدمت در روستای حاجی آباد بیرجند در گفت و گو با خاورستان، اظهار کرد: امروز بنابر وظیفه و مسئولیتی که در قبال مردم داریم به همراه سایر مدیران کل ادارات استان برای شنیدن و در حد توان رفع مشکلات مردم روستای حاجی آباد در این روستا حاضر شده ایم که ان شاءالله بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به اینکه روستای حاجی آباد یکی از روستاهای مهاجر پذیر در حاشیه شهر است جمعیت معلولان این روستا نیز زیاد است.

,

, ,

عرب نژاد گفت: افرادی که امروز برای بیان مشکلات خود مراجعه داشتند در زمینه کمک به درمان فرد معلولی که در خانه دارند و یک نفر برای مسکن معلول خود درخواست داشت،که من و همکارانم درخواست‌ها همه را شنیده و یادداشت کردیم  که برای اجرایی شدن آنها در اسرع وقت اقدام خواهیم کرد.

,

 

,

 

,

از دیگر مشکلات موجود در این روستا بحث املاک و زمین های کشاورزی مردم بود که مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی شنونده مشکلات و دستور قول پیگری و رسیدگی به مشکلات روستای حاجی آباد در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری را داد.

,

, ,

 

,

از دیگر مشکلات موجود در این روستا در زمینه امیتاز برق برای منازل بود که دراین راستا نیز مدیر امور برق شهرستان بیرجند گفت بر اساس قانون و طی سلسله مراتب اداری لازم که باید برای امتیاز برق طی شود قول رسیدگی به مشکلات مردم را به آنها دادیم.

,

, ,

 

,

یکی از اهالی روستای حاجی آباد نیز در گفت و گو با خاورستان، ضمن تشکر از مسئولان برای اینکه وقت گذاشته و به روستایشان آمده اند، گفت: اینکه مسئولان در بین مردم حاضر شده اند بسیار خوب است و اینگونه مردم نیز راحت تر می‌توانند مشکلات خود را مطرح کنند.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی با بیان اینکه در حوزه بنیاد مسکن مشکلی داشتم و هم اکنون برای بیان آن مراجعه کردم،گفت: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی نیز در همین مکان دستور پیگیری مشکل من را برای مسئول ذیربط به صورت کتبی نوشته و درخواست پیگری داد.

,

, ,

 

,

چه زیبا بسیج و سپاه برای رفع مشکلات مردم زمینه حضور مسئولان و مدیران استانی در بین مردم را فراهم کرده، مردمی که درصد زیادی از آنها شاید از قوانین و بیان مشکلات خود و حتی مراجعه به کدام مسئول در اداره مربوطه بی اطلاع باشند. حضور مدیران در بین مردم علاوه بر بیان مشکلات باعث شناخته شدن مدیران در بین مردم نیز می‌شود.

,

 

,

ان شاءالله که حضور مدیران در بین مردم به طور مستمر ادامه داشته باشد و مختص به زمان خاصی نشود.

,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه