اخبار داغ

نماینده ماکو، چالدران و پلدشت در مجلس:

خدمت‌رسانی بسیجیان نمود عینی امیدآفرینی در دل‌های مردم است

خدمت‌رسانی بسیجیان نمود عینی امیدآفرینی در دل‌های مردم است
نماینده ماکو، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رزمایش خدمت نماد مردمی بودن بسیج برای خدمتگزاری در تمام عرصه ها و ایجاد امید در دلهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عین الله شریف پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج تحت عنوان رزمایش خدمت، اظهار داشت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله ۲ نمادی از بسیج برای مردم و امید آفرینی در سراسر ایران اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: تاریخ انقلاب نشان می دهد صدام جنگ تحمیلی را بنا به دستور آمریکا و ایادی او در اروپا و تعدادی از اذناب در منطقه از جمله عربستان سعودی علیه جمهوری اسلامی آغاز کرد مردم ایران به ویژه بسیجیان به جنگ صدام رفتند که ابزار آمریکا بود.

,

نماینده ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که بسیجیان در طول ۸ سال دفاع مقدس از عمران و آبادانی مملکت خود غافل نشدند، اذعان کرد: امروز اقتدار بسیجیان و ایفای نقش آنان در افزایش این اقتدار به اوایل انقلاب باز می گردد که عزت و اقتدار را به قدری تمرین کرده بودند که ملکه ذهن آنان شده است.

,

شریف پور، در ادامه سخنان خود افزود: امروز دشمن وقتی توان مبارزه با ایران در عرصه جنگ نظامی را در خود نمی بیند در عرصه اقتصادی سعی در ضربه وارد کردن بر پیکر نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

,

وی، با تاکید بر این که نظام مقدس ایران اسلامی از گردنه جنگ اقتصادی با یاری و شکیبایی مردم با موفقیت عبور می کند، ابراز کرد: سازندگی با روح و روان بشر عجین شده است به ویژه این که انقلاب ما پویا است، تمام انقلاب ها ضعف داشته و یا افول می کنند اما انقلاب اسلامی نه تنها کهنه نمی شود، به انزوا کشیده نشده و ضعیف نمی شود بلکه هر روز پویاتر از روز قبل خود است و این با کمک بسیجیان میسر شده که به داد و فریاد محرومان می رسد.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این که امام راحل همواره نگران انقلاب بودند و سفارش می کردند مبادا این انقلاب به دست نا اهلان بیفتد، گفت: ما هم به تبع این فرمایش امام نگران انقلاب اسلامی بودیم اما اکنون شاهدیم جوانان دهه ۶۰، ۷۰ و حتی دهه هشتادی ها علی رغم این که انقلاب را و حضور امام را درک نکرده اند، پا جای پای بسیجیان و ایثارگران گذاشته و انقلاب را هدایت می کنند.

,

شریف پور، همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به موشک باران مواضع دمکرات در عراق اظهار کرد: دشمنان فکر می کردند ما صرفا شعار می دهیم و اشراف به قدرت عملیاتی و موشکی ایران نداشتند اما نمی دانند مانورهای ما هم در بیش از ۷۰ درصد شکل واقعی دارد.

,

وی، تاکید کرد: جنگ تحمیلی درس خوبی به ما داد و آن رسیدن به خودکفایی است چرا که برای دفاع از حریم، باورها، اعتقادات، مردم و همه چیز خود نیاز به خودکفایی ضروری است، همه کشورها در ۸ سال دفاع مقدس به ایران پشت کردند و اسحه و مهمات را به ما نمی دادند.

,

نماینده ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به خودکفایی و قدرت ایران در بخش موشکی تاکید کرد: ایران یکی از ابرقدرت های جهان در عرصه موشکی بوده و دفاع از کیان و حریم نظام را حق مسلم خود می داند، دشمنان نیز بدانند که ایران هرگز اجازه تعدی به خاک خود را به هیچ از گروهک ها نمی دهد.

,

شریف پور، گفت: نقطه زنی مقر دمکرات و موشک باران آن توسط ایران جواب کوبنده ای به تمام دشمنان و احزاب منحله و نیز متوهمان است که نا امیدی دشمنان را در پی داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه