اخبار داغ

ماموران آتش نشانی سردشت به دره ۷۵ متری سقوط کردند

ماموران آتش نشانی سردشت به دره ۷۵ متری سقوط کردند
ماموران آتش نشانی سردشت به هنگام کمک رسانی به افراد محبوس در ارتفاع، به دره ۷۵ متری سقوط کرده و دچار آسیب دیدگی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رحمان امینی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، افزود: یکی از آنها دچار شکستگی لگن و دیگری هم به علت آسیب از ناحیه سینه هم اکنون در بیمارستان سردشت تحت درمان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی سردشت با اشاره به جزئیات بیشتری از این حادثه گفت: طی تماس تلفنی شهروندان مبنی بر آتش سوزی در بخشی از مستثنیات چسبیده به شهر بلافاصله یک دستگاه خودرو اطفای حریق به محل اعزام شد.

,

وی بیان کرد: آتش نشانان شلنگ ها را وصل و آب را رها کردند یکی از ماموران برای اطفای به موقع و جلوگیری از گسترش و سرایت آتش به زمین های مجاور، به ارتفاع منفی ۲۵ متری می رود.

,

مدیر آتش نشانی سردشت، تصریح کرد: مامور دیگر هم بعد از ثانیه هایی به سمت خدمه رفته اما وقتی با نبود وی مواجه می شود تصمیم می گیرد که شخصا به جستجوی وی اقدام کند.

,

وی ادامه داد: مامور آتش نشانی، یک نفر از شهروندان را که در محل بوده آگاه می کند که می خواهد به دنبال همکارش برود اما متاسفانه به علت شیب زیاد و صعب البور بودن منطقه وی هم به دره ای در ارتفاع ۷۵ متری سقوط می کند.

,

وی اضافه کرد: بعد از دقایقی اکیبی دیگر از ماموران امداد و نجات آتش نشانی سردشت به محل اعزام و نسبت به نجات آنها می شتابند که هر دوی آنها را در حالی که بر زمین افتاده اند پیدا می کند.

,

امینی خلطر نشان کرد: متاسفانه در این لحظه سنگی از ارتفاع زیاد سقوط کرده و سبب شکستگی انگشت دست مامور نجات دهنده نیز می شود.

,

وی با بیان اینکه آتش خاموش شده است، گفت: حدود ۲ هزار متر از پوشش گیاهی خشک منطقه دچار حریق شده و علت آتش سوزی نامشخص است.

,

خسرو علیزاده مدیر بیمارستان سردشت هم به خبرنگار ما گفت: آتش نشانان به علت سقوط به دره دچار ضرباتی به سینه، دست، پا و سر شده اند که پس از مشاوره، جراحی و سایر اقدامات لازم هم اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت تحت درمان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه